FreePrograms.me

دانلود Magic Photo Recovery 6.6

Magic Photo Recovery یک راه راحت برای بازیابی فایل های تصویری از دست رفته ارائه می دهد و دارای یک رابط کاربری بصری است. با این حال، توصیه می شود قبل از استفاده از برنامه، ویژگی ها و محدودیت های آن را در نسخه دمو بررسی کنید تا مطمئن شوید که نیازهای شما را برآورده می کند.

 

Magic Photo Recovery برنامه ای است که به طور ویژه برای بازیابی فایل های تصویری از دست رفته یا حذف شده از هارد دیسک طراحی شده است.

اطلاعات تکمیلی در مورد برنامه:

  1. هنگام شروع فرآیند بازیابی، می توانید پارتیشن دیسک یا دایرکتوری های فردی را که تصاویر گم شده در آن قرار دارند انتخاب کنید.

  2. می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید یا هر دو اسکن را همزمان انجام دهید. حالت "عمیق" می تواند مفید باشد اگر فایل ها مدت ها پیش حذف شده باشند یا اگر اسکن معمولی نتایج دلخواه را به همراه نداشته باشد.

  3. ماسک ها و فیلترهای اسکن را برای سرعت بخشیدن به فرآیند تجزیه و تحلیل و دریافت لیست بصری بیشتری از فایل های یافت شده تنظیم کنید.

  4. پس از اتمام اسکن، Magic Photo Recovery لیستی از اشیاء یافت شده را ارائه می دهد. فقط می‌توانید فایل‌هایی را که برای بازیابی یا بازیابی همه داده‌های یافت شده نیاز دارید، انتخاب کنید. فایل های بازیابی شده را می توان در هارد دیسک ذخیره کرد، روی سی دی یا دی وی دی رایت کرد، به صورت تصویر ISO ایجاد کرد یا از طریق FTP روی سرور راه دور آپلود کرد. هنگام ذخیره، می توان ساختار اصلی فایل را حفظ کرد.

  5. Magic Photo Recovery دارای یک جادوگر گام به گام است و به طور کامل به روسی ترجمه شده است.

  6. توجه به این نکته ضروری است که نسخه آزمایشی برنامه ممکن است محدودیت هایی داشته باشد. ممکن است برخی از ویژگی ها یا عملکردها در دسترس نباشند و بازیابی فایل ممکن است به مقدار معینی از داده محدود شود. برای دسترسی کامل به تمام ویژگی های برنامه، ممکن است نیاز به خرید مجوز داشته باشید.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

11 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید