FreePrograms.me

دانلود CheMax Rus 1.07

CheMax Rus یک پایگاه داده از کدهای تقلب برای بازی های رایانه ای به زبان روسی است. اطلاعاتی در مورد کدهای تقلب، مربی‌ها، ذخیره فایل‌ها و راهنما برای بیش از 9200 بازی در رایانه شخصی ارائه می‌کند. همچنین می‌توانید مربی‌ها را دانلود کنید، فایل‌ها و مراحل را از وب‌سایت رسمی توسعه‌دهنده ذخیره کنید.

پایگاه داده بیشتر

پس از نصب CheMax Rus، اولین باری که آن را شروع می کنید، باید پایگاه داده را از وب سایت رسمی دانلود کنید، که تقریباً 4,5 مگابایت طول می کشد. این دیتابیس حاوی اطلاعاتی در مورد کدهای تقلب برای بازی های مختلف است و توسط برنامه برای ارائه اطلاعات به روز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

به روز رسانی پایگاه داده

این برنامه چندین گزینه نمایش متن را ارائه می دهد تا بتوانید یکی را که برای شما راحت تر است را انتخاب کنید. علاوه بر این، ویژگی به‌روزرسانی داخلی پایگاه داده به شما امکان می‌دهد تا آخرین داده‌ها را هر زمان که در وب‌سایت رسمی در دسترس قرار گرفت، دریافت کنید.

Удобство пользованија

CheMax Rus یک راه راحت برای دسترسی به کدهای تقلب و سایر مواد اضافی برای انواع بازی های رایانه ای ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند مزایای بیشتری کسب کنید و تجربه بازی خود را بهبود ببخشید.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

10 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید