FreePrograms.me

دانلود USSR Simulator 1.51

USSR Simulator یک بازی است که یک تجربه بازی منحصر به فرد را در قالب کشنده زمان با عناصر استراتژی ارائه می دهد. در بازی، برای کسب روبل های درون بازی، باید دکمه را بی وقفه فشار دهید. به عنوان یک سیاستمدار جوان در اتحاد جماهیر شوروی، شما پولی را که به دست می آورید برای بهبود زندگی شهروندان و کسب امتیازهای خاص کمونیستی خرج خواهید کرد.

ویژگی های استفاده:

  1. هرچه بیشتر روی دکمه کلیک کنید، درآمد بیشتری کسب می کنید. سپس می توانید از این پول برای بهبود جنبه های مختلف زندگی شهروندان مانند مسکن، مراقبت های بهداشتی، آموزش و غیره استفاده کنید.

  2. از شما خواسته می شود که برنامه های توسعه اقتصادی پنج ساله را انجام دهید و وظیفه شما فراتر رفتن از این برنامه ها است.

  3. به عنوان یک سیاستمدار در اتحاد جماهیر شوروی، باید در مورد انتقام جویی از خائنان و کسانی که با مسیر شما مخالف هستند، تصمیم بگیرید.

  4. این بازی دارای وظایف مختلفی است که می توانید برای دریافت جوایز و دستاوردهای اضافی انجام دهید.

  5. شما می توانید با دوستان و سایر بازیکنان در تابلوی امتیازات بازی رقابت کنید تا ببینید چه کسی می تواند بیشترین درآمد را کسب کند و بالاترین امتیاز را به دست آورد.

شبیه ساز اتحاد جماهیر شوروی یک تجربه بازی هیجان انگیز را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد نقش یک سیاستمدار را در اتحاد جماهیر شوروی به عهده بگیرید و تصمیماتی بگیرید که بر زندگی شهروندان و توسعه اقتصادی تأثیر می گذارد.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

09 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید