FreePrograms.me

دانلود Wippien 2.5.1.411

Wippien نرم افزاری است که از فناوری P2P برای ایجاد یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) بین رایانه ها استفاده می کند و به کاربران امکان می دهد فایل ها را به اشتراک بگذارند و مکالمات خصوصی داشته باشند.

اشتراک گذاری فایل

شبکه های اشتراک گذاری فایل P2P می توانند راه مناسبی برای اشتراک گذاری فایل ها بین دوستان یا اعضای شبکه ارائه دهند. به کاربران اجازه دهید بدون سرور میانی به رایانه های دیگر متصل شوند و داده ها را مبادله کنند. برخی از مسائل امنیتی و حفاظت از ویروس وجود دارد که باید از آنها آگاه بود.

امنیت

شبکه‌های P2P همیشه قابلیت اطمینان فایل را فراهم نمی‌کنند، زیرا هر کاربری می‌تواند فایل‌ها را بدون تأیید قبلی آپلود و توزیع کند. بنابراین، ممکن است منجر به انتقال ویروس ها، بدافزارها یا فایل های فریب شود. بنابراین، مهم است که مراقب باشید و فقط به فایل‌های دریافتی از منابع معتبر اعتماد کنید.

تکنولوژی P2P

Wippien استفاده از فناوری P2P را برای ایجاد یک شبکه VPN امن بین دوستان پیشنهاد می کند. مفید برای به اشتراک گذاری فایل ها و برگزاری مکالمات خصوصی.

هنگام استفاده از هر برنامه یا شبکه P2P، باید اقدامات امنیتی مانند نصب نرم افزار آنتی ویروس، به روز رسانی برنامه ها و سیستم عامل ها و اعتماد کردن فقط به فایل ها و مخاطبین قابل اعتماد را انجام دهید.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

09 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید