FreePrograms.me

دانلود Infinitode 2 1.8.10

Infinitode 2 ادامه بازی محبوب استراتژیک تاکتیکی است که حتی برج ها، سطوح و گیم پلی بی پایان بیشتری را با خود به ارمغان می آورد. با همین سبک و حال و هوا وارد یک ماجراجویی هیجان انگیز شوید.

 

Infinitode 2 دنباله بازی محبوب دفاع از برج است که بیش از یک میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است. در این بازی شما می توانید حتی برج ها و سطوح بیشتری را مشاهده کنید.

فرایند بازی

در Infinitode 2 شما سرباز اصلی خواهید بود که باید از پایگاه در برابر دشمنانی که حمله می کنند محافظت کنید. شما باید برج ها را روی نقشه طوری قرار دهید که بتوانند قبل از رسیدن به پایگاه شما، دشمنان را نابود کنند.

شما همچنین باید منابع خود را مدیریت کنید و برج های جدید بسازید و برج های موجود را بهبود بخشید تا قدرت آنها را افزایش دهید. 

به روز رسانی بازی

Infinitode 2 به طور مداوم توسط توسعه دهندگان به روز می شود و به بازیکنان اجازه می دهد مرتباً سطوح، برج ها و ویژگی های جدید را دریافت کنند. این بازی همچنین دارای سیستمی از تروفی ها و دستاوردها است که به شما کمک می کند تا بازی را جذاب تر کنید.

  

 

نتیجه

Infinitode 2 یک بازی دفاعی برج با هزاران سطح و برج و همچنین یک حالت بی پایان برای کسانی است که دوست دارند قدرت خود را آزمایش کنند. بازی را با نسخه جدید از وب سایت ما دانلود کنید و از امروز شروع به بازی کنید.

دانلود Infinitode 2

برنامه Infinitode 2 را مستقیماً از وب سایت ما دانلود کنید. به سادگی به لینک زیر مراجعه کنید و دستورالعمل ها را برای نصب دنبال کنید. برنامه ما در تمام دستگاه های اندرویدی پشتیبانی می شود.

 

08 دسامبر 2023 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Stas
    9 ژانویه 2024 23:37
    [اسپویلر][/اسپویلر][اسپویلر][/اسپویلر
    یک بازی جالب با توجه به توضیحات با سیستم پمپاژ خنک با سطوح زیاد و همچنین حالت بی پایان، فکر می کنم این بازی را امتحان کنم و به شما پیشنهاد کنم