FreePrograms.me

It Takes Two راه اندازی نمی شود یا در حین بازی خطا نشان می دهد

 این بازی ویدیویی در بالای لیست بهترین بازی های پلتفرم قرار دارد بخار (2022-2023) ، و عاری از خطا نیست ، از جمله مواردی که یخ می زنند ، خراب می شوند ، هنگام بارگیری شروع نمی شوند و گیر نمی کنند ، برای چنین تعدادی از خرابی ها باید تلاش کنید تا بفهمید چگونه خطا را برطرف کنید. راه اندازی، یا بازی برای شروع نمی شود، به همین دلیل ما این راهنمای معقول را داریم که به شما در حل مشکلتان کمک می کند.



چگونه می توان آن را خراب کرد یا شروع نکرد؟


دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود خرابی های مختلف در بازی پلتفرم It Takes Two رخ دهد و بنابراین برای اینکه بفهمید چگونه خطای Crash هنگام راه اندازی یا شروع نشدن را حل کنید، باید برخی از نکاتی را که در این مورد اشاره کردیم را به خاطر بسپارید. مقاله.

 

اجازه


این اتفاق می افتد که رزولوشن هم در بازی و هم در صفحه نمایش مطابقت ندارد، ممکن است خطا را مشاهده کنید، سپس باید مطمئن شوید که چنین عدم تعادلی وجود ندارد، هم برای مانیتور و هم برای It Takes Two باید یکسان باشد. اگر نه، آن را برطرف کنید، برای انجام این کار باید رزولوشن را در فایل پیکربندی بازی که در پوشه Steam در درایو C، اکنون گزینه دیگری حالت windowed است که از طریق راه اندازی می شود خط فرمان و برای این شما نیاز دارید Steam را راه اندازی کنید، به کتابخانه بازی بروید و برای انتخاب خواص کلیک راست کنید، در تب general بر روی آن کلیک کنید تنظیمات اجرا را مشخص نمایید، جایی که باید بنویسید -پنجره دار -هیچ مرزی و روی  ok و خارج شوید، به این ترتیب می توانید مشکل بازی را حل کنید، در غیر این صورت هنوز چیزی برای فکر کردن وجود دارد.

پیکربندی پیش فرض


و الان بازی رو نصب کردیم نیازی به هیچ تغییری در تنظیمات نیست اگر مشکلی داشت چون ما انجام دادیم ممکنه مربوط به این باشه پس تنظیمات را به حالت پیش فرض برگردانید - اینها تنظیماتی هستند که باید با آن ها بازی کنیم، حتی با تنظیمات کم می توانیم ثبات کلی بیشتری داشته باشیم.

به روز رسانی درایورهای کارت گرافیک یا صدا


شاید به دلیل عدم به روز رسانی یا خرابی برخی از داده ها، ممکن است نیاز به رفع خطای خرابی باشد، سپس باید عواملی را در نظر بگیریم، به عنوان مثال، اگر کارت صدایی نصب شده است که ممکن است به درایورهای اضافی متکی باشد، آنگاه نیاز به به روز رسانی دارد. همچنین لازم به ذکر است که NVidia و AMD به طور مداوم در حال انتشار هستند به روز رسانی درایور برای سازگاری، مراقبت از آن نیز مهم است درایورهای GPU، بنابراین شما می توانید به روز رسانی را از طریق وب سایت سازنده بررسی کنید، که ممکن است به بازگشت It Takes Two به حالت عادی کمک کند.

راه اندازی صحیح


همچنین این احتمال وجود دارد که تداخلی با مصرف منابع سیستم همراه باشد و باعث انسدادی مانند It Takes Two شود، پس باید به دنبال راه اندازی صحیح فقط با اجزای ضروری باشیم و برای این کار کلیک کنیم. ویندوز + Rنوشتن msconfig را و ورودی بدهید، به برگه خدمات بروید، بررسی کنید مخفی کردن خدمات مایکروسافت، تایید کنید تا همه چیز را غیرفعال کنید، به Task Manager بروید، همه موارد غیرضروری را یکی یکی غیرفعال کنید و سیستم را راه اندازی مجدد کنید، بعد از راه اندازی می بینیم که آیا می توانیم مشکل را حل کنیم، در غیر این صورت به تست گزینه ها ادامه می دهیم.

به روز رسانی یا نصب مجدد DirectX


علاوه بر این، ممکن است مشکلی در DirectX وجود داشته باشد، نصب ممکن است آسیب دیده باشد و از راه اندازی صحیح It Takes Two جلوگیری کند، برای این کار فقط باید به آخرین نسخه DirectX به روز رسانی کنیم.

غیرفعال کردن اورکلاک یا بوست توربو


این خرابی‌ها را می‌توان با استفاده از نرم‌افزار اورکلاک شخص ثالث مانند MSI Afterburner که با CPU یا GPU کار می‌کند، راه‌اندازی کرد، اگرچه هنگام اجرای بازی برخی از ویژگی‌ها فعال باقی می‌مانند که باید از طریق غیرفعال شوند. BIOS، به این ترتیب می توانیم بازی را بدون اورکلاک اجرا کنیم، همچنین باید در بایوس کامپیوتر اینتل توربو بوستر را غیرفعال کنید، اگر فعال شود، ما بیایید تنظیمات را بازنشانی کنیم به مشخصات سازنده CPU و GPU.

بازیابی فایل های آسیب دیده


در موردی که مشکل این است که در بازی It Takes Two، مهم نیست در ابتدا یا در وسط بازی، دچار خرابی شده ایم، باید به عملکرد Steam که به ما اجازه می دهد این فایل ها را بازیابی کنیم، تکیه کنیم، برای این کار ما به مشتری بروید، به کتابخانه ای که بازی در آن قرار دارد بروید، سپس خواص، درج کنید فایل های محلی و روی بررسی یکپارچگی فایلو پس از اتمام مراحل، سعی می کنیم به بازی برگردیم تا ببینیم آیا مشکلات حل شده است یا خیر.

غیرفعال کردن Steam Overlay


و هنگامی که ما به دنبال دلایل احتمالی مشکلی هستیم که داریم، احتمال فعال شدن Steam Overlay وجود دارد، زیرا به محض اینکه پس از راه اندازی متوجه یک بلوک شدیم، این می تواند دلیل خرابی باشد. راه حل مشکل: ما باید این گزینه را غیرفعال کنیم، کلاینت را راه اندازی می کنیم تا برای یافتن بازی به کتابخانه برود، با استفاده از دکمه سمت راست ماوس ویژگی های آن را انتخاب می کنیم تا تیک این Steam Overlay را برداریم.

واضح است که دانستن نحوه رفع خطای Crash در راه اندازی یا عدم شروع به ما امکان می دهد به لذتی که It Takes Two به ما ارائه کرده است بازگردیم.

27 مارس 2023 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 08:32
    مقاله واضح و ساده است! همه چیز درست شد
  2. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 15:35
    ممنون که همه چیز را به من گفتی، حالا دیگر اشتباهی وجود ندارد
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 12:35
    ممنون، بالاخره تونستم بازی مورد علاقه ام را بازی کنم، با استفاده از مجوز مشکل را حل کردم 
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 18:01
    من این خطا را خیلی سریع برطرف کردم، از راهنمایی شما متشکرم