FreePrograms.me

آیا ارزش خرید یک کامپیوتر دست دوم را دارد؟


زمان های زیادی وجود دارد که باید به خرید یک کامپیوتر دست دوم فکر کنید. در اغلب موارد، اگر به تجهیزات خاصی نیاز داشته باشیم و پول کافی برای خرید چیز جدید نداریم، این گزینه عالی است. در هر صورت، مانند خودروها است، جایی که تصور می شود به محض خروج از نمایشگاه، 50 درصد ارزش خود را از دست می دهند. به چه دلایلی ارزش دارد کامپیوتر دست دوم بخر? متن زیر سعی دارد به این سوال پاسخ دهد.


وقتی می خواهیم آخرین بازی ها را انجام دهیم


کامپیوترهای دست دوم در بین گیمرهای کامپیوتری بسیار معروف هستند. چرا؟ زیرا آنها به شما این فرصت را می دهند که ماشینی تهیه کنید که بتواند آخرین بازی ها را اجرا کند - چیزی که اگر به دنبال سخت افزار جدید هستید ممکن است با بودجه ممکن نباشد. بسیاری از مردم به این نکته توجه می کنند که خودروهای جدید نخرند زیرا فکر می کنند ارزش آن را ندارد. به همین ترتیب، بسیاری از مردم فقط کامپیوترهای دست دوم و قطعات کامپیوتر را خریداری می کنند زیرا بسیار ارزان تر است.

بنابراین، اگر بخواهیم جدیدترین ها را بازی کنیم بازی های کامپیوتری با حداکثر جزئیات بدون لکنت سخت‌افزار، و ما پول کافی برای خرید سخت‌افزار جدید نداریم، ارزش دارد که به رایانه‌های دست دوم علاقه نشان دهیم. انتخاب زیادی در بازار وجود دارد و همه مطمئناً چیزی مناسب برای خود پیدا می کنند، به عنوان مثال در مغازه مکس ورنیک.

چه زمانی می خواهید برنامه نویسی یاد بگیرید؟


در حال حاضر، یک مد برای یادگیری برنامه نویسی وجود دارد. این تعجب آور نیست، زیرا این صنعت افرادی را با حقوق باورنکردنی یا فرصت کار از راه دور جذب می کند. با این حال، همه افراد برای این نوع فعالیت مناسب نیستند. این در تمام زمینه های زندگی صدق می کند. بسیاری از مردم برای یادگیری برنامه نویسی کامپیوترهای گران قیمتی می خرند، اما بعد از چند هفته متوجه می شوند که برای آنها مناسب نیست و پولی که در این تجهیزات سرمایه گذاری کرده اند، نتیجه نمی دهد.

اگر مطمئن نیستیم که چنین شغلی برای ما مناسب است یا خیر، ابتدا باید کامپیوترهای دست دوم را انتخاب کنیم. چرا؟ چون حتی اگر برنامه نویسی را دوست نداشته باشیم، این همه پول خرج سخت افزار نخواهیم کرد. ما همچنین می توانیم همیشه از رایانه خریداری شده برای استفاده روزانه استفاده کنیم یا آن را به همان مبلغی که آن را خریداری کرده ایم بفروشیم. با این حال، اگر ما تجهیزات جدید می خریدیم و سپس می خواستیم آن را بفروشیم، نمی توانستیم انتظار داشته باشیم که همان مقدار پول را پس بگیریم. درست مثل ماشین‌ها، همینطور است - وقتی تجهیزات جدید فروشگاه را ترک می‌کنند، بیشتر ارزش خود را از دست می‌دهند.

یک کامپیوتر دست دوم خوب - زمانی که به دنبال یک هدیه هستید


زمانی که به دنبال یک هدیه خوب برای یکی از عزیزان خود هستیم، اما پول کافی برای خرید یک هدیه جدید نداریم، یک کامپیوتر دست دوم یک هدیه ایده آل است. علاوه بر این، اغلب اگر مقدار مشخصی پول برای خرج کردن دارید، بهتر است تجهیزات دست دوم و بهتری را خریداری کنید تا نو، اما بی کیفیت. در هر صورت، این یک گزینه عالی برای هدیه است. ما می‌توانیم با پول نسبتاً کمی یک رایانه کامل به شخص بدهیم و این تجهیزاتی خواهد بود که می‌توانید آخرین بازی‌ها را روی آن اجرا کنید یا فیلم‌ها را با بهترین کیفیت بدون ازدحام یا مشکل تماشا کنید.

وقتی به کار از راه دور فکر می کنید - کامپیوترهای خوب


اکثر ما یک کامپیوتر رومیزی در خانه داریم. با این حال، هر کسی لپ تاپ خود را ندارد. این در بسیاری از موارد مفید خواهد بود، اما کار از راه دور را در نظر بگیرید. رویای بسیاری از افراد این است که بتوانند از راه دور از هر جایی با دسترسی به اینترنت کار کنند. امروزه این کار در بسیاری از مشاغل قابل انجام است. همه اینها به لطف توسعه فناوری و اینترنت است.

با این حال، برای کار از راه دور، باید کاری برای انجام آن داشته باشید! در اینجا نیز یک کامپیوتر پرکاربرد می تواند نجات دهنده باشد. خرید یک لپ‌تاپ دست دوم راحت‌تر از یک لپ‌تاپ جدید است که هزینه آن بسیار بیشتر است. این وضعیت دیگری است که در آن خرید یک کامپیوتر دست دوم ایده خوبی است. همچنین می توان در نظر گرفت که اگر در مکان های مختلف کار می کنیم و بنابراین مجبور به تردد با تجهیزات خود هستیم، خود را در معرض خطر آسیب دیدن یا سرقت لپ تاپ خود قرار می دهیم. با توجه به این موضوع، شاید بهتر باشد روی تجهیزات ارزان تری سرمایه گذاری کنیم که اگر اتفاق بدی بیفتد، چندان نگران آن نباشیم؟ شما هرگز نمی دانید چه زمانی به طور تصادفی لپ تاپ خود را از ارتفاع زیاد به زمین می اندازید یا نوشیدنی روی آن می ریزید.

چه زمانی از کامپیوتر استفاده کنیم؟


موقعیت های زیادی وجود دارد که در آن ممکن است شما علاقه مند به خرید یک کامپیوتر دست دوم باشید. این معمولاً برای صرفه جویی در هزینه تجهیزات جدید انجام می شود. زمانی که به دنبال لپ تاپ برای کار از راه دور هستیم، ممکن است بخواهیم کامپیوترهای دست دومی بخریم. اگر به دنبال هدیه مناسب هستید یا اگر به کامپیوتری نیاز دارید که بتواند آخرین بازی ها را انجام دهد، سخت افزار استفاده شده ایده خوبی است. از طرف دیگر، اگر بخواهیم توان خود را در برنامه نویسی امتحان کنیم، پس ارزش آن را دارد که ابتدا روی تجهیزات دست دوم سرمایه گذاری کنیم، زیرا اگر معلوم شود که این رشته برای ما مناسب نیست، خرید تجهیزات جدید هدر دادن پول خواهد بود.


12 جولای 2022 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 16:03
    من فکر نمی کنم شما باید یک کامپیوتر دست دوم بخرید، ممکن است خراب شود
  2. لاله
    لاله
    5 دسامبر 2023 22:26
    چرا این مقاله فقط یک ستاره دارد؟ هنوز خوب نوشته شده
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 12:49
    ارزش خرید دارد اگر از یک دوست الگو می گیرید و این کار را برای بازی انجام نمی دهید، بلکه برای کارهای سبک انجام می دهید، پس ارزشش را دارد، اما از طرف غریبه ها اصلا ارزشش را ندارد.
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 21:16
    مقاله عالی که به شما در انتخاب کمک کرد، آن را توصیه می کنم!