FreePrograms.me

مترجم گوگل

Гугл Переводчик


بسیاری از کسانی که استفاده می کنند مترجمان، نیازی به ترجمه کل مقالات نیست. اکثر مردم معمولاً نیاز به ترجمه چند پاراگراف یا حتی چند جمله دارند؟ و گاهی فقط یک کلمه ناشناخته (نیمه فراموش شده). واضح است که به این دلیل، شما نمی خواهید با یک محصول نرم افزاری پیچیده تمام عیار زحمت بکشید. در چنین مواقعی گوگل ترنسلیت به کمک می آید.

مترجم گوگل این فقط یک برنامه ارائه شده به عنوان یک سرویس آنلاین نیست. این یک سیستم کامل است که می تواند به تنهایی با در نظر گرفتن ترجیحات شما یاد بگیرد. یک الگوریتم عملیاتی تقریبی در شرح داده شده است Yandex Perevodchika.

تعویض زبان راحت
شما به راحتی می توانید بین زبان ها جابجا شوید. علاوه بر این، هنگامی که شما وارد سرویس می شوید، سیستم به طور خودکار زبان شما را شناسایی کرده و مناسب ترین ها را برای شما ارائه می دهد. اصلاً لازم نیست بدانیم متن مبدأ به چه زبانی است. فقط آن را در قسمت ورودی قرار دهید و روی Detect language کلیک کنید. خود گوگل تعیین می کند که سند به چه زبانی باشد. در حال حاضر 108 زبان پشتیبانی می شود.

پایگاه دانش عظیم
در هر دقیقه، این سرویس تعداد زیادی اسناد را پردازش می کند که بر اساس آنها مکانیسم ترجمه ساخته می شود. گوگل اشکال مختلف کلمات، روش های استفاده از کلمات و غیره را تجزیه و تحلیل می کند و از این طریق سعی در بهبود کیفیت ترجمه دارد. اگر از کیفیت ترجمه راضی نیستید، می توانید با رتبه بندی متن ترجمه شده با استفاده از تیک، این موضوع را به سرویس اطلاع دهید. در آینده تمامی نظرات شما مورد توجه سرویس قرار خواهد گرفت.

ترجمه چیزی فراتر از متن
علاوه بر متن، با کمک مترجم می توانید کل صفحات وب و همچنین دانلود اسناد را ترجمه کنید. و این نیست. اگر رایانه شما دارای میکروفون باشد، می‌توانید جملات را با صدای بلند بیان کنید و سرویس گفته‌های شما را تشخیص داده و ترجمه را نشان می‌دهد.

همچنین می توانید بشنوید که برخی کلمات چگونه به درستی تلفظ می شوند. کلمه مورد نظر را در فرم ورودی وارد کرده و روی نماد کلیک کنید «گوش بده». اگر کلمه ای را اشتباه وارد کرده اید، مترجم شما را تصحیح می کند.

انتقال فوری
این سرویس می تواند متن را در زمان واقعی ترجمه کند، یعنی. شما متن را تایپ می کنید و مترجم به طور خودکار آن را پردازش کرده و روی صفحه نمایش می دهد. شایان ذکر است که برای اینکه ترجمه تا حد امکان دقیق باشد باید تا آخر جمله وارد شوید.

معانی کلمات
با نوشتن یک کلمه، فهرستی از تمامی ترجمه های ممکن آن کلمه و فهرستی از مترادف ها را دریافت خواهید کرد. مترجم همچنین نشان می دهد که کدام ترجمه بیشتر استفاده می شود و کدام به ندرت استفاده می شود.

نمونه هایی از استفاده از کلمات
بسیاری از کسانی که حداقل کمی با زبان انگلیسی آشنایی دارند می دانند که در یک زمینه خاص بهتر است از مناسب ترین کلمات استفاده شود. گوگل می تواند مثالی از استفاده از یک کلمه در یک جمله خاص، معنی آن را به شما نشان دهد و همچنین نشان دهد که جمله از کدام منبع گرفته شده است.


به طور کلی، این سرویس از نظر عملکرد و راحتی شایسته احترام زیادی است. و این را تعداد زیادی از کاربران از سراسر جهان که از خدمات این وب سرویس استفاده می کنند تأیید می کند.

به صفحه ترجمه گوگل http://translate.google.ru/ بروید

08 فوریه 2022 7
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Liabreath
    Liabreath
    22 نوامبر 2023 19:29
    مترجم گوگل یک برنامه ضروری در گوشی من است. 
  2. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 18:20
    مترجم گوگل می تواند به هر زبانی ترجمه کند
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 13:11
    من یک برنامه مترجم دارم که برای کار من مهم است، این فناوری بسیار مفید است 
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 22:08
    من از این مترجم استفاده می کنم، هم متن دست نویس و هم مقالات را ترجمه می کند