FreePrograms.me

خرید اینترنتی سرور دست دوم

این شرکت به یک سرور نیاز دارد، اما، همانطور که اغلب اتفاق می افتد، بودجه زیادی در دسترس نیست و، متأسفانه، برای خرید تجهیزات جدید از مارک های شناخته شده کافی نیست. شما نباید به زیرزمین خانه همسایه، به شراشکا "بهترین سرورهای زیرزمین ما" بدوید، اما منطقی است که امکان خرید تجهیزات مستعمل از مارک های شناخته شده از تامین کنندگان قابل اعتماد را در نظر بگیرید.

حتی اگر بودجه شرکت شما بسیار محدود است، نباید برندهای ناشناخته را ترجیح دهید. در این شرایط بهترین راه حل خرید سرورهای دست دوم است که نه تنها در هر جایی بلکه از تامین کنندگان قابل اعتماد نیز باید خریداری شوند.

نه تنها شرکت‌های بزرگ، بلکه شرکت‌های کوچک با پرسنل کوچک نیز امروزه کار بدون تجهیزات سرور خود را دشوار می‌دانند. این تکنیک به شما این امکان را می دهد که اکثر فرآیندهای کاری را خودکار کنید، علاوه بر این، دستگاه ها به شما امکان می دهند پروژه های پیچیده اینترنتی را اجرا کنید و شبکه های کاری را سازماندهی کنید.

بسیاری از مردم تعجب می کنند که کدام کامپیوتر سرور بهتر است انتخاب شود. پاسخ روشنی برای این سوال وجود ندارد. هیچ دستگاه جهانی وجود ندارد که بتواند با طیف وسیعی از وظایف کنار بیاید. به همین دلیل، پیکربندی تجهیزات ممکن است بسیار متفاوت باشد. علاوه بر این، اگر سروری را برای افزودن آن به شبکه موجود خریداری می کنید، قطعاً باید تمام تجهیزات نصب شده قبلی را در نظر بگیرید.

برای اینکه در انتخاب خود اشتباه نکنید، ویژگی های فنی زیر را در نظر بگیرید:

1. پردازنده. به شاخص های مهمی مانند فرکانس و تعداد هسته ها توجه کنید.

2. رم. هنگام انتخاب رم، فوراً به این فکر کنید که از چه نرم افزاری استفاده خواهید کرد و آیا از برنامه های کاربردی با منابع فشرده استفاده خواهید کرد یا خیر. همچنین تعداد کاربرانی که با این برنامه ها کار خواهند کرد را در نظر بگیرید.

 3. درایوهای دیسک. توصیه می شود هارد دیسک ها را در آرایه های RAID ترکیب کنید. به این ترتیب می توانید سرعت عملکرد کل زیر سیستم را افزایش دهید.

 همچنین، قبل از ثبت سفارش، تصمیم بگیرید که دقیقاً کجا می خواهید تجهیزات را نصب کنید. بسته به نوع نصب، نوع دستگاه را انتخاب کنید. امروز می توانید خرید کنید:

1. سرورهای Blade. توجه به این نکته مهم است که در این سیستم ها تمام عناصر خنک کننده و قدرت باید در یک محفظه تخصصی قرار گیرند.

 2. قفسه نصب شده است. دستگاه های جمع و جور که در یک قفسه نصب می شوند. تجهیزات دارای روش نصب عمودی هستند.

 اگر به دنبال یک کامپیوتر سرور با کیفیت هستید، توصیه می کنیم به فروشگاه اینترنتی MskServer توجه کنید. در اینجا شما هر دو دستگاه جدید و دست دوم را پیدا خواهید کرد. در مورد دومی، تمام تجهیزات قبل از ارسال به خریدار نهایی الزاماً تست می شوند و تمام قطعات خراب با قطعات جدید جایگزین می شوند. آنها همچنین تحویل در سراسر روسیه را ارائه می دهند.

17 سپتامبر 2021 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 18:00
    من برای خودم چند سرور استفاده شده خریدم، اما آنها در نهایت از من کلاهبرداری کردند
  2. لاله
    لاله
    5 دسامبر 2023 22:53
    مقاله جالبی است، شاید مطالبی که می خوانم در آینده برایم مفید باشد.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 13:19
    این احتمالا بهترین ایده نیست، آنها به راحتی می توانند شما را فریب دهند، بهتر است سرورهایی را از شرکت های تست شده بگیرید.
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 22:24
    من به این فکر خواهم کرد که با این چه کار کنم، اما از اطلاعات شما متشکرم
  5. فیلیمون
    6 دسامبر 2023 23:21
    با تشکر از شما، یک توضیح بسیار خوب در مورد سرورها، اکنون می دانم که چه چیزی نیاز دارم.