FreePrograms.me

جریان صحیح

Правильный стрим

چگونه یک استریمر می تواند محبوبیت کسب کند؟

بسیاری از مردم رویای مقام یک پخش کننده برتر را در سر می پرورانند، اما تنها کسانی می توانند به آن دست یابند که همدردی بیننده را برانگیخته و علاقه خود را حفظ کنند. این تصور که دلیل رتبه های بالای یک استریمر صرفاً شانس است، اشتباه است.

در واقع مسیر موفقیت از طریق تلاش شخصی و خودسازی می گذرد. در این مقاله توصیه هایی در مورد نحوه دریافت بازدید خواهید یافت.

شرایط محبوبیت استریمر

روش های زیر به شما کمک می کند در مدت زمان کوتاهی مخاطب خود را به دست آورید.

  1. خرید تجهیزات مناسب. در اینجا ارزش آن را دارد که نمایه جریان خود را در نظر بگیرید. اگر گیم پلی یا جریان های IRL باشد، به تجهیزات قدرتمندی نیاز نخواهید داشت. اگر می‌خواهید بازی‌های AAA را پخش کنید، یک لپ‌تاپ استاندارد کافی نخواهد بود. علاوه بر این، باید یک وب کم HD و یک میکروفون حذف نویز پیدا کنید.
  2. منظم بودن جریان ها با پخش منظم و مکرر، یک استریمر تازه کار تجربه ارتباط با بینندگان را به دست می آورد و شانس بیشتری برای جلب توجه می کند. توجه به کیفیت صدا، تصویر و سفارشی سازی هشدارها مهم است.
  3. فعالیت ارتباطی برای استریمرهای مبتدی که در چت ها، مسابقات و رویدادها شرکت کنند مفید است - این به آنها امکان می دهد افراد همفکر بیشتری پیدا کنند که اشتیاق مشترکی به یک بازی خاص دارند و به توسعه کانال کمک می کند.
  4. ردیابی رقبا و تعامل با آنها. با بهترین پخش کننده هایی که بازی یا بازی های مشابه شما را پخش می کنند به روز باشید. تبادل نظر با پخش کننده هایی که تقریباً همان تعداد بیننده شما را دارند مفید است - این یک راه مطمئن برای افزایش تعداد بازدیدهای آنلاین برای هر دو کانال شما است.
  5. ثبات در انتخاب جلسات. بهترین گزینه این است که روی یک بازی تمرکز کنید که جزو گروه معروف ترین مبارزات است. جابجایی به بازی های دیگر تنها زمانی مناسب است که پخش کننده احساس کند که مخاطب قبلاً خسته شده است.

یک استریمر جدید چه کار دیگری باید انجام دهد؟

کارشناسان توصیه می کنند کانال خود را با استفاده از چندین پلتفرم به طور همزمان تبلیغ کنید. به عنوان مثال، توصیه می شود یک پخش را در Twitch در پلتفرم های Facebook، YouTube و VKontakte تکرار کنید. وبلاگ نویسان YouTube می توانند کانال خود را تبلیغ کنند - این باعث افزایش بازدید شما می شود.

به گفته پخش کننده های ذیصلاح، بیننده توسط رسا بودن کلام جذب می شود. بنابراین، شما باید به طور طبیعی رفتار کنید، بدون اینکه جلوی احساسات خود را بگیرید، اما سعی کنید غیرقابل پیش بینی و جذاب به نظر برسید.

توصیه می شود روزانه صفحه خود را زیر نظر داشته باشید و آمار آن را تجزیه و تحلیل کنید. شایان توجه است که دلیل کاهش تعداد بازدیدها ممکن است برگزاری مسابقات جهانی در رشته های بازی یا مثلا مسابقات فوتبال باشد که بینندگان Twitch ترجیح می دهند.

استریم ها را خود سازنده باید ببیند. این تنها راه متقاعد شدن به اشتباهات خود در مورد فناوری و ارتباطات است.


 

15 ژوئن 2021 6
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 19:40
    این مقاله همه چیز را در مورد نحوه و مکان شروع پخش خود توضیح می دهد، متشکرم

  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 05:52
    یک مقاله جالب برای توسعه عمومی، خواندن آن آموزنده بود.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 13:30
    بله، این یک مقاله مفید برای مبتدیان است، شما باید خودتان فکر کنید و آن را امتحان کنید، شاید من محبوب ترین باشم 
  4. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 15:40
    من شروع به کسب محبوبیت در استریم ها کرده ام! بابت مقاله از شما متشکرم! 
  5. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 22:54
    مقاله نحوه دریافت بازدید بسیار مرتبط است، متشکرم