FreePrograms.me

کدام برنامه برای باز کردن یک فایل PDF

Какой программой открыть файл PDF


تقریباً هر کاربر دائماً با اسناد و تصاویر الکترونیکی مختلف کار می کند. برای انتقال سریع فایل ها بین دستگاه ها، بسیاری از افراد از فرمت PDF استفاده می کنند. برای خواندن افزونه در دستگاه خود، باید برنامه خاصی را نصب کنید.

انتخاب یک برنامه برای باز کردن PDF



PDF یک فرمت رایج برای ذخیره اسناد الکترونیکی است. مزیت اصلی این افزونه تطبیق پذیری آن است. کاربران می توانند هر اطلاعاتی را در پی دی اف ذخیره کنند و وقتی در ابزارهای دیگر باز شود، قالب بندی اصلی از بین نخواهد رفت. بیایید ببینیم کدام برنامه برای مشاهده فایل های PDF در رایانه یا تلفن هوشمند شما بهترین است.

نرم افزار Adobe Acrobat



جالب اینجاست که فرمت PDF توسط Adobe توسعه داده شده است، بنابراین بهترین برنامه برای مشاهده چنین فایل هایی Adobe Acrobat است. چندین تغییر در این نرم افزار وجود دارد - Acrobat Reader و Acrobat Pro.

Acrobat Reader برای کار با یک سند در حالت فقط خواندنی طراحی شده است. این برنامه به صورت رایگان توزیع می شود. اگر فقط به باز کردن یک PDF برای مشاهده هر از چند گاهی راضی هستید، این برنامه چند پلتفرمی را بررسی کنید. می توان آن را روی ویندوز، مک او اس، اندروید یا iOS نصب کرد.

Acrobat Pro یک نسخه پولی حرفه ای از نرم افزار برای کار با فایل های PDF است. به کاربران جدید 30 روز فرصت استفاده رایگان از نرم افزار داده می شود.

Просмотр PDF-файла через Adobe Acrobat


مزیت اصلی برنامه قابلیت تشخیص خودکار متن سند و ویرایش آن است. کاربران همچنین می توانند نشانک ایجاد کنند، قسمت های خاصی از یک سند را جستجو کنند، یادداشت ها را مستقیماً به برگه های PDF اضافه کنند، بخش های مهم متن را با نشانگر برجسته کنند و چندین فایل را در یک فایل ترکیب کنند.

دانلود Adobe Acrobat Reader DC از وب سایت رسمی https://get.adobe.com/ru/reader/otherversions/
Adobe Acrobat Pro DC را از وب سایت رسمی دانلود کنید https://acrobat.adobe.com/ru/ru/free-trial-download.html

مایکروسافت ورد



اگر نیاز به مشاهده سریع محتویات یک فایل PDF بدون نصب نرم افزار اضافی دارید، توصیه می کنیم سند را با استفاده از Microsoft Word باز کنید. این برنامه توسط اکثر کاربران ویندوز استفاده می شود.

Просмотр PDF-файла через Microsoft Word


تنها نکته منفی این است که قبل از باز کردن، Word به‌جای باز کردن برگه‌های ذخیره‌شده قبلی، سند را به‌طور خودکار به فرم متن تبدیل می‌کند. خطاهای قالب بندی کمتر از 1٪ است، بنابراین شما می توانید سند خود را بدون خرید Acrobat Pro ویرایش کنید. پس از ایجاد تغییرات در تنظیمات MS Word، باید فایل را مجدداً به صورت PDF ذخیره کنید.

Microsoft Word را از وب سایت رسمی https://products.office.com/ru-ru/word دانلود کنید

نرم افزار Foxit Reader



Foxit Reader یکی دیگر از برنامه های کوچک اما محبوب برای کار با اسناد PDF است. این نرم افزار با رابط و مجموعه ای از توابع خود شبیه Word و Adobe Acrobat است.

Открытие PDF-файла через Foxit Reader


در برنامه، می توانید به صورت رایگان نشانک ایجاد کنید، نظرات نویسنده را به صفحات اضافه کنید، متن را برجسته کنید و امضا ایجاد کنید. Foxit همچنین دارای یک گزینه حفاظت از اسناد است که با آن می توانید رمز دسترسی به فایل را تعیین کنید.

Foxit Reader را از وب سایت رسمی دانلود کنید https://www.foxitsoftware.com/ru/pdf-reader/

مرورگرهای وب



می توانید PDF را برای مشاهده با استفاده از مرورگرهای Google Chrome، Microsoft Edge، Opera، Mozilla Firefox باز کنید. دستورالعمل ها را دنبال کنید:

  1. برای مشاهده محتویات یک فایل کافیست بر روی آن راست کلیک کرده و در لیست اقدامات روی آن کلیک کنید "برای باز کردن با".

    Открытие PDF-файла с помощью браузера


  2. نام مرورگر خود را از لیست کشویی انتخاب کنید.

    Выбор браузера для открытия PDF-файла


  3. سند به عنوان یک برگه برنامه جدید باز می شود. از این پنجره می توانید مطالب را جستجو کنید یا فایل را چاپ کنید.

    Открытый PDF-файл в браузере

ما به سه برنامه برای مشاهده PDF نگاه کردیم و همچنین گفتیم که چگونه می توان این کار را از طریق مرورگر اینترنت در غیاب نرم افزاری که از این افزونه پشتیبانی می کند انجام داد. البته، برنامه های ویژه بسیار راحت تر و کاربردی تر هستند، زیرا هدف آنها تعامل با PDF است. شما به عنوان یک کاربر، فقط باید نرم افزاری را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.
18 جولای 2018 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 20:53
    برنامه کمک کرد! من موفق شدم فایل را باز کنم! 
  2. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 20:48
    با تشکر از شما برای انتخاب برنامه ها برای باز کردن فایل های pdf 
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 13:51
    همه برنامه ها این وظیفه را عالی انجام می دهند.
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 23:34
    برنامه عالی بود من خیلی خوشم اومد پیشنهاد میکنم