FreePrograms.me

نحوه تنظیم تایمر خاموش شدن کامپیوتر در ویندوز 8

Как поставить таймер выключения компьютера Windows 8


بسیاری از کاربران ویندوز متوجه نمی شوند که توانایی تنظیم خودکار زمانی برای خاموش کردن رایانه خود را دارند. تایمر را می توان با استفاده از نرم افزار مخصوص یا با استفاده از ابزارهای خود سیستم تنظیم کرد. بیایید به هر یک از گزینه ها نگاه کنیم.

نحوه تنظیم تایمر در ویندوز 8



این ابزار به شما امکان می دهد فواصل زمانی کار را ردیابی کنید و از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید. بهتر است از برنامه های خاص استفاده کنید، زیرا آنها توانایی تنظیم تنظیمات بیشتری را نسبت به آنچه که سیستم عامل به شما اجازه نصب می دهد، دارد.

روش 1: از ابزار Airytec Switch Off استفاده کنید



این برنامه ده ها تنظیمات مختلف برای پیکربندی دارد. با استفاده از آن، می توانید یک فاصله زمانی برای خاموش کردن، راه اندازی مجدد یا خروج از حساب خود تعیین کنید. مهمترین چیز این است که رابط روسی دارد که کار را بسیار ساده می کند. پس از فعال سازی، ابزار به حداقل می رسد و به هیچ وجه خود را نشان نمی دهد.

Как поставить таймер выключения компьютера Windows 8


روش 2: از Wise Auto Shutdown استفاده کنید



مزیت این نرم افزار امکان تنظیم زمان بندی متفاوت فعالیت ها برای هر روز است. دارای یک رابط روسی زبان و مجموعه ای از ابزارهای مشابه با برنامه قبلی است. پنجره کار به دو بلوک تقسیم می شود. پارامتر مورد نیاز در سمت چپ تعیین می شود و تنظیمات آن در سمت راست نشان داده شده است.



روش 3: استفاده از ویژگی های داخلی سیستم عامل



اگر نمی خواهید رایانه شخصی خود را با برنامه های شخص ثالث شلوغ کنید، همیشه می توانید از ابزارهای ادغام شده در سیستم استفاده کنید: خط فرمان یا تابع «ويپلينتь».
  1. پنجره تماس «ويپلينتь» و دستور را بنویسید خاموش کردن -s -t 3600. راحت ترین راه برای باز کردن برگه مورد نظر استفاده از میانبرهای صفحه کلید است پیرو + ر. 3600 فاصله خاموش شدن رایانه شخصی در ثانیه (1 ساعت) است. در صورت لزوم، مقدار را می توان تغییر داد.



  2. کار با خط فرمان طبق یک اصل مشابه انجام می شود. اول از همه، آن را با استفاده از جستجو یا منو باز کنید «پوسک». سپس همان دستوری که برای تابع در نظر گرفته شده را وارد کنید «ويپلينتь».


همانطور که می بینید، عملکردهای سیستم عامل داخلی در مقایسه با برنامه های تخصصی عملکرد بسیار ضعیف تری دارند. اما زمانی که امکان نصب نرم افزار اضافی وجود ندارد، ابزارهای استاندارد می توانند به شما کمک کنند.
18 فوریه 2018 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. لاله
    لاله
    4 دسامبر 2023 10:36
    باحال، وگرنه من عادت دارم زیر کینجیک بخوابم. حالا خود به خود خاموش می شود.
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 14:17
    در تنظیمات ویندوز باید زمان خاموش کردن رایانه را تعیین کنید