FreePrograms.me

غیرفعال کردن حالت خواب در ویندوز 8

Отключение спящего режима в Windows 8


این نسخه تقریباً هیچ تفاوتی در عملکرد با ویندوز 7 ندارد. فقط رابط کاربری متفاوت است - Metro UL. این سیستم چندین گزینه راحت و کاربردی را ارائه می دهد: ما آنها را در نظر خواهیم گرفت.

گزینه 1: تنظیمات کامپیوتر


  1. وارد تب شوید "تنظیمات کامپیوتر"، با استفاده از جستجو یا پانل بازشو. سپس روی نقطه کلیک کنید "کامپیوتر و دستگاه ها".

    Отключение спящего режима в Windows 8


  2. سپس باید پنجره را باز کنید "خاموش کردن و خواب زمستانی". در آنجا می توانید مدت زمانی را انتخاب کنید که پس از آن دستگاه به حالت خواب می رود. سپس، هنگامی که یک گزینه ارائه شد، کلیک کنید «نیکوگدا».




گزینه 2: "کنترل پنل"


  1. زنگ زدن "صفحه کنترل" میانبر صفحه کلید برنده + X (منویی باز می شود که در آن باید موردی با همین نام را انتخاب کنید)، سپس عنصر را انتخاب کنید "قدرت".



  2. بعد از این باید به "راه اندازی سیستم برق".



  3. انتخاب کنید "کامپیوتر را در حالت خواب قرار دهید" و مورد را انتخاب کنید «نیکوگدا»; به این ترتیب "حالت خواب" را در دستگاه خود خاموش خواهید کرد.




گزینه 3: "خط فرمان"



در بالا گزینه های قبلی یا کمتر سریع و عملی خاموش کردن وجود داشت "حالت خواب". اما اکنون در مورد غیر عملی ترین روشی که هنوز هم می توان استفاده کرد، یاد می گیریم.

تماس گرفتن "خط فرمان" میانبر صفحه کلید را نگه دارید برنده + X و مورد مناسب را از منو انتخاب کنید. در قسمت خط وارد کنید: powercfg /تغییر "همیشه روشن" /standby-timeout-ac 0powercfg /تغییر "همیشه روشن" /hibernate-timeout-ac 0 powercfg /setactive "همیشه روشن".

همچنین از طریق "خط فرمان" می توان حالت خواب زمستانی را خاموش کرد - فرآیندی با ویژگی هایی مشابه حالت خواب. فقط در حالت خواب زمستانی حتی انرژی کمتری مصرف می شود. این به دلیل خاموش شدن تقریباً کامل سیستم است (نباید نگران پرونده ها باشید، همه آنها روی هارد دیسک ذخیره می شوند). برای خاموش کردن این حالت، دستور را وارد کنید: powercfg.exe / خواب زمستانی خاموش.

در بالا به سه گزینه برای خاموش کردن حالت خواب در رایانه شما نگاه کردیم.
16 فوریه 2018 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. لاله
    لاله
    4 دسامبر 2023 10:37
    با تشکر از مقاله خوب، من فقط با تنظیمات سر و کار داشتم و همه چیز درست شد!
  2. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 05:16
    چیز جالبی است، می توانید خوابیدن روی رایانه را فراموش کنید
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 14:19
    در تنظیمات ویندوز، همه چیز در مقاله است، روش های اضافی نیز تجویز می شود