FreePrograms.me

نحوه پخش فرمت MDS

Как воспроизвести формат MDS


می توانید داده های ضبط شده را در قالب یک تصویر با استفاده از ابزارهای ویژه بازتولید کنید. پسوند MDS معمولاً برای فایل‌هایی که حاوی داده‌های اضافی درباره تصویر دیسک هستند (فقط اطلاعات کمکی) مورد نیاز است.

ابزارهای کاربردی برای باز کردن فرمت MDS



لازم به یادآوری است که این فرمت کمکی است. اگر نیاز به اجرای یک تصویر دارید، باید از داده های ثبت شده در پسوند MDF بدون آن استفاده کنید، باز کردن MDS هیچ سودی به همراه نخواهد داشت.

روش 1: استفاده از برنامه 120% الکل



فایل هایی که فرمت آنها مورد علاقه ماست باید به نحوی ضبط شده باشند. معمولاً ابزار ضبط Alcohol 120٪ است، بنابراین در هر صورت این پسوند را مشاهده می کند. این نرم افزار برای نوشتن اطلاعات در درایو دیسک و ایجاد تصاویر استفاده می شود. متاسفانه برنامه پولی است اما برای استفاده کوتاه مدت نسخه آزمایشی آن نیز مناسب است.
دستورالعمل گام به گام برنامه به شرح زیر است:
  1. پس از باز کردن برنامه، در برگه انتخاب کنید "فایل" بند "باز کن". همچنین می توانید از کلیدهای میانبر استفاده کرده و فشار دهید Ctrl + O.

    Как воспроизвести формат MDS


  2. ما باید فایل مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را باز کنیم.



  3. فایلی که انتخاب کرده اید در پنجره اصلی ظاهر می شود. منو را با دکمه سمت راست ماوس باز کنید و پیدا کنید "Mount to device".



  4. پس از اتمام برنامه، می توانید اقداماتی را که می توان با این فایل انجام داد را انتخاب کنید. اگر اندازه فایل خیلی بزرگ باشد، نصب ممکن است زمان زیادی طول بکشد.




روش 2: استفاده از DAEMON Tools Lite



این برنامه دارای بسیاری از عملکردهای مفید مختلف است، اما، مانند برنامه قبلی، در نسخه پولی موجود است. یک نسخه آزمایشی نیز برای نیازهای ما مناسب است:
  1. برنامه را باز کرده و در سمت چپ پنجره ای که باز می شود پیدا می کنیم "تصاویر"، پس از آن باید روی نماد کلیک کنید "+".



  2. ما به دنبال فایل مورد نظر شما می گردیم و سپس آن را باز می کنیم. همچنین می توانید آن را به هر شکلی که برای خود مناسب است پیدا کنید و به سادگی آن را به فضای خالی در برگه بکشید "تصاویر".



  3. روی فایل کلیک راست کرده و از منوی ظاهر شده انتخاب کنید "باز کن". همین نتیجه را می توان با استفاده از تابع به دست آورد "کوه سریع".




روش 3: از ابزار UltraISO استفاده کنید



برنامه دیگری که کار بسیار خوبی برای باز کردن یک فایل MDS انجام می دهد. عملکردهای یکسانی دارد و تنها در طراحی کمتر جذاب متفاوت است. این برنامه پولی است، اما می توانید پس از اتمام دوره آزمایشی از آن استفاده کنید. درست است، بسیاری از توابع در دسترس نخواهد بود، اما می تواند فایل MDS را باز کند.

دستورالعمل کار با این برنامه:
  1. آن را اجرا کنید و تب را در پنجره ظاهر شده پیدا کنید "فایل". کلیک "باز کن". می توانید با کلیک بر روی نماد پوشه در کنار تب به همین نتیجه برسید "اقدامات".



  2. با قیاس با سایر برنامه ها، فایل مورد نیاز را پیدا می کنیم.



  3. پنجره اطلاعات موجود در فایل MDS را نمایش می دهد. در برگه "عمل" یک آیتم منو را انتخاب کنید وارسی.




روش 4: PowerISO



این برنامه بیشتر شبیه به UltraISO است، اما منوی ساده تری دارد. مانند برنامه های قبلی، پولی است، اما عملکرد مورد نیاز شما در نسخه آزمایشی نیز موجود است.
  1. پس از باز کردن برنامه، مورد منو را انتخاب کنید "فایل" و در لیستی که ظاهر می شود، بر روی آن کلیک کنید "باز کن". می توانید با کلیک بر روی نماد پوشه در پنل به همان نتیجه برسید.



  2. ما به دنبال فایل مورد نیاز می گردیم و آن را باز می کنیم.



  3. اطلاعات موجود در فایل در قسمت اصلی ظاهر می شود. آن را انتخاب کرده و روی نماد کلیک کنید وارسی.



صرف نظر از برنامه ای که انتخاب می کنید، در روند باز کردن یک فایل MDS هیچ مشکلی وجود ندارد. نکته اصلی که باید به خاطر داشته باشید این است که اگر فایلی با پسوند MDF ندارید، به احتمال زیاد نمی توانید MDS را باز کنید.
17 ژانویه 2018 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 15:14
    فرمت را خیلی سریع تکثیر کرد! همه چیز با کیفیت و راحت است! متشکرم! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 15:15
    به نظر می رسد که من برنامه را برای بازتولید فرمت برای مدت طولانی نصب کرده ام، مدت زیادی است که از آن استفاده می کنم، بسیار راضی هستم
  3. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 21:52
    آیا بازتولید فرمت mds واقعاً خیلی آسان است، چنین هیجانی