FreePrograms.me

برنامه هایی برای اسکن اسناد

Программы для сканирования документов

علیرغم این واقعیت که تقریباً همه سازندگان اسکنر نرم افزار خود را برای اسکن اسناد ارائه می دهند، کاربران ترجیح می دهند به نرم افزارهای شخص ثالث متوسل شوند و دلایلی برای این وجود دارد: عملکرد بالا، بار کمتر بر روی سیستم، پشتیبانی از زبان روسی، ویژگی های اضافی و بیشتر.

چرت 2



Программы для сканирования документов


یک برنامه ساده و موثر برای اسکن اسناد، مجهز به پشتیبانی از زبان روسی.

این برنامه علاوه بر اسکن اسناد، به قابلیت تشخیص متن و سپس انتقال فایل های اسکن شده از طریق ایمیل مجهز شده است. علاوه بر این، کاربر می تواند دسترسی به فایل PDF را کنترل کند، به عنوان مثال، با تنظیم رمز عبور برای سند.

دانلود برنامه Naps2 https://www.naps2.com/

تصحیح اسکن A4





یک برنامه راحت و مینیاتوری برای اسکن اسناد، که قبل از هر چیز جالب است، زیرا به شما امکان می دهد برای سند اسکن شده مرزها را تعیین کنید.

علاوه بر این، تنظیمات رنگ و روشنایی، توانایی به خاطر سپردن 10 سند اسکن شده آخر و همچنین مجوز کاملا رایگان را ارائه می دهد. متأسفانه، به نظر می رسد که برنامه دیگر توسط توسعه دهنده پشتیبانی نمی شود، به این معنی که فقط می توان آن را از منابع غیر رسمی دانلود کرد.

دانلود برنامه Scan Corrector A4 http://www.softportal.com/get-6275-skan-korrektor-a4-quick-scan-corrector.html

ScanLite





یکی دیگر از برنامه های روسی زبان برای اسکن اسناد، که به نظر نویسنده، یک انتخاب ایده آل است.

این برنامه به شما امکان می دهد اسناد اسکن شده را در فرمت های PNG و JPG ذخیره کنید، رنگ و رنگ تصویر و کیفیت تصویر را تنظیم کنید (در صورت نیاز به کاهش اندازه فایل می توان از حداقل استفاده کرد). علاوه بر این، اگر از ظاهر برنامه راضی نیستید، ScanLite حداکثر 25 پوسته را ارائه می دهد که به لطف آنها برنامه دقیقاً طراحی مورد علاقه شما را به دست می آورد.

برنامه ScanLite را دانلود کنید http://vinsoft.ru/ScanLite.html

Scanitto Pro





با وجود پیشوند "Pro"، Scanitto Pro یک ابزار کاملا رایگان برای اسکن اسناد است.

این برنامه مجهز به یک رابط چند زبانه با پشتیبانی از زبان روسی است، به شما امکان می دهد اسکن اسناد را در فرمت های گرافیکی مختلف ذخیره کنید، دارای ویرایشگر تصویر داخلی و همچنین سرعت پردازش بالایی است که به شما امکان می دهد با یک صفحه بزرگ کار کنید. حجم اسناد اسکن شده

برنامه Scanitto Pro را دانلود کنید https://www.scanitto.com/ru/download.html

کاغذ اسکن





آخرین برنامه از بررسی ما، متأسفانه، به پشتیبانی از زبان روسی مجهز نیست، با این حال، کاربران نباید هیچ مشکلی در کار با آن داشته باشند - رابط کاربری به گونه ای ساخته شده است که کار با برنامه بسیار راحت است، و شما می تواند آن را از اولین دقایق پس از راه اندازی درک کند.

این برنامه به دلیل مجهز بودن به قابلیت اسکن سریع، قابلیت ویرایش تصویر پیشرفته و همچنین امکان تنظیم تنظیمات چاپ را به شما می دهد. این برنامه کاملاً رایگان از وب سایت رسمی توسعه دهنده توزیع می شود.

دانلود برنامه PaperScan http://paperscan.orpalis.com/ هر یک از برنامه های فوق در هر صورت اسکن اسناد با کیفیت بالا را ارائه می دهد. اگر با برنامه دیگری که در مقاله گنجانده نشده است آشنا هستید که برای اسکن فایل ها نیز گزینه ایده آلی است، نام آن را در نظرات به اشتراک بگذارید.
28 سپتامبر 2017 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. صفر
    6 دسامبر 2023 07:14
    برنامه ای برای اسکن اسناد یک چیز بسیار مفید از این سایت دانلود شده است.
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 16:46
    برنامه های عالی ذکر شده در این مقاله اطلاعات بسیار مفیدی است
  3. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 23:14
    اسکنر اسناد جالب، چیز مفید