FreePrograms.me

چگونه همه توییت ها را به یکباره در توییتر حذف کنیم

Как удалить в Twitter все твиты разом


امروزه تعداد زیادی سرویس وجود دارد که در میان آنها توییتر همچنان موقعیت پیشرو دارد - یک شبکه اجتماعی که ماهیت آن انتشار پیام های کوتاه (توییت) است. اگر تعداد زیادی توییت در نمایه خود دارید، می توانید در صورت لزوم همه آنها را پاک کنید.

همانطور که احتمالاً قبلاً متوجه شده اید، استفاده از توییتر استاندارد به این معنی است که نمی توانید تعداد زیادی توییت را به طور همزمان حذف کنید - در اینجا باید خودتان هر پست را پاک کنید. این بدان معنی است که در وظیفه خود باید به کمک یک سرویس شخص ثالث که این سرویس را ارائه می دهد، مراجعه کنیم.

همه توییت ها را به یکباره حذف کنید



  1. با استفاده از این لینک http://twitwipe.com/ به صفحه سرویس TwitterWipe بروید و روی دکمه کلیک کنید "شروع کن".

    Как удалить в Twitter все твиты разом



  2. برای ادامه درست در زیر، ممکن است لازم باشد نمادهای نشان داده شده در تصویر را مشخص کنید. این روش برای سیستم ضروری است تا مطمئن شود که شما یک شخص واقعی هستید و نه یک ربات.



  3. در لحظه بعد، باید با استفاده از اطلاعات شخصی خود وارد توییتر شوید و سپس به سرویس TwitterWipe اجازه دسترسی به صفحه شما را بدهید.



  4. اساساً، شما آماده هستید که همه پست‌های نمایه خود را پاک کنید. سیستم علاوه بر این از شما خواهد پرسید که آیا به تصمیم خود اطمینان دارید یا خیر. اگر بله، پس با خیال راحت دکمه را فشار دهید "بله".



  5. فرآیند پاکسازی آغاز خواهد شد که مدت آن البته به تعداد توییت های پروفایل شما بستگی دارد. به محض اینکه سیستم کار خود را کامل کرد، باید وضعیت "همه انجام شد" را مشاهده کنید. برای تایید این موضوع می توانید به پروفایل خود بروید.

به این روش ساده، همه توییت ها را به یکباره حذف کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر سوالی دارید در نظرات بپرسید.

12 آوریل 2017 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 21:24
    مقاله بسیار مفید بود! خیلی سریع همه چی رو پاک کردم! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:44
    من خیلی وقته تو توییتر نبودم، تصمیم گرفتم دیوار رو تمیز کنم، سریع و راحت پاک شد، ممنون