FreePrograms.me

فایل gp5: کجا استفاده می شود و چگونه آن را باز کنیم؟

Файл gp5: где он используется и как его открыть?
فایل‌های با پسوند gp5 فایل‌های موسیقی هستند که با استفاده از برنامه Guitar Pro ایجاد شده‌اند، که به نوبه خود برای ویرایش تبلچر با استفاده از تنظیمات مختلف طراحی شده است: تیونر گیتار، مترونوم، مقیاس‌های مختلف و موارد دیگر (گیتاریست‌های آگاه). اگر این نوع فایل را دارید و نمی دانید چگونه gp5 را باز کنید، اکنون ما به شما کمک می کنیم این مشکل را حل کنید. اپلیکیشن Guitar Pro
همانطور که در بالا ذکر شد، فایل‌های gp5 در Guitar Pro ایجاد می‌شوند و حاوی داده‌های زیر هستند: صدا و نماد صوتی، بنابراین هنگام پخش چنین فایل‌هایی کاربر می‌تواند ببیند که کدام رشته‌ها و روی کدام فرت‌ها باید نگه داشته شوند. اگر بتوان این داده ها را با استفاده از Guitar Pro در فایل gp5 نوشت، منطقی است که فرض کنیم همان برنامه قادر به خواندن چنین اطلاعاتی است. و این کاملا درست است.



می توانید به صفحه اصلی وب سایت Guitar Pro بروید این پیوند را دنبال کنید https://www.guitar-pro.com/en/index.php، اما بلافاصله خواهید دید که این برنامه پولی است، اما برای اهداف اطلاعاتی، توسعه دهندگان نسخه آزمایشی را با محدودیت های زیادی ارائه می دهند.

Файл gp5: где он используется и как его открыть?


در اصل، این باید برای باز کردن یک فایل gp5 کافی باشد، اما اگر قابلیت های نسخه رایگان برای شما کافی نیست، باید بدانید که نه تنها با استفاده از Guitar Pro می توانید این فایل را باز کنید.

اپلیکیشن TuxGuitar
TuxGuitar مانند Guitar Pro می تواند فایل های gp5 را با یک استثنا باز و پخش کند: کاملا رایگان است.
اینجا هستند:
  • ویرایشگر خود؛
  • امکان مشاهده جدول و نمرات.
  • وجود جلوه های صوتی مختلف؛
  • کنترل تمپو ملودی؛
  • پشتیبانی از کلید فوری؛
  • مخلوط کن؛
  • وجود کلیدهای مجازی پیانو



می توانید TuxGuitar را دانلود کنید این لینک را دنبال کنید https://sourceforge.net/projects/tuxguitar/. در نتیجه، شایان ذکر است که هر دو برنامه کار خود را بسیار عالی انجام می دهند، اما اگر هنوز احساس می کنید که به مدت طولانی با فایل های gp5 کار می کنید، توصیه می کنیم نسخه کامل برنامه Guitar Pro را خریداری کنید. قابلیت های بسیار بیشتری برای کار با این نوع فایل ها نسبت به TuxGuitar دارد.
09 ژانویه 2017 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 21:40
    مقاله بسیار آموزنده و مفید است! خیلی ممنون
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 15:33
    با تشکر از مقاله جالب و مفید. برای یکی از دوستان فرستادم.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:56
    من خیلی وقته دارم موزیک میزنم نمیدونستم همچین برنامه ای هست ممنون