FreePrograms.me

Odnoklassniki: بازیابی یک صفحه پس از مسدود کردن

Одноклассники: восстановление страницы после блокировки
شبکه اجتماعی Odnoklassniki مخاطبان زیادی دارد که فقط در حال افزایش است. اما شایان ذکر است که اکثریت این مخاطبان افرادی هستند که "درون" رایانه را به طور کامل درک نمی کنند، کاملاً نمی دانند اینترنت چگونه کار می کند، زیرا آنها چندین دهه زودتر از جوانان امروزی متولد شده اند. این بخش بزرگ است که اغلب با دیدن کتیبه ای در مورد مسدود کردن یک صفحه شخصی دچار مشکلات و وحشت می شود، چیزی که ترس از آن نیست.

اکنون سعی خواهیم کرد با جزئیات زیاد توضیح دهیم که چرا صفحه Odnoklassniki شما ممکن است مسدود شده باشد و چگونه از این وضعیت خلاص شوید. کمی در مورد مسدود کردن صفحات
اگر به نوعی دیدید که حساب Odnoklassniki شما مسدود شده است، این به هیچ وجه به این معنی نیست که اینطور است. این یک پارادوکس است، اما واقعیت دارد.

مسئله این است که مسدود کردن شبکه های اجتماعی را می توان به طور عمدی بر روی رایانه های مختلف سازمان های دولتی، مدارس، دانشگاه ها نصب کرد تا از تلاش برای ورود به Odnoklassniki یا مثلاً Vkontakte جلوگیری شود. این کار می تواند انجام شود، به عنوان مثال، برای جلوگیری از انجام کارهای مزخرف دانش آموزان در ساعات مدرسه یا اطمینان از کار شما در ساعات اداری. ساده است. بنابراین، اگر نتوانستید در محل کار یا جای دیگری در رایانه خود وارد Odnoklassniki شوید، وحشت نکنید - سعی کنید این کار را در خانه انجام دهید.

بنابراین، شما به خانه آمدید و معلوم شد که حتی در اینجا نمی توانید به Odnoklassniki وارد شوید. اکنون تنها سه گزینه باقی مانده است:
  • یا قوانین شبکه اجتماعی ایجاد شده توسط مدیران آن را زیر پا گذاشته اید.
  • یا اکانت شما توسط مهاجمان هک شده است.
  • یا ویروسی در رایانه شما وجود دارد که "آب را گل آلود می کند."

اگر به گزینه اول رسیدید، به احتمال زیاد شما فرد خوبی نیستید و ما نمی توانیم در اینجا به شما کمک کنیم. در موارد دیگر ادامه مطلب را بخوانید.

در صورت هک شدن صفحه چه باید کرد؟
معمولاً یک صفحه به روشی پیش پا افتاده هک می شود: رمز عبور آن به سادگی تغییر می کند. همه چیز در اینجا آنقدرها که به نظر می رسد پیچیده و اسفناک نیست.
  1. به صفحه اصلی بروید ok.ru.
  2. در فرم مجوز، دکمه را پیدا کنید رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ و روی آن کلیک کنید.

    Одноклассники: восстановление страницы после блокировки


  3. در مرحله بعد، به صفحه بازیابی اطلاعات از دست رفته هدایت می شوید، جایی که با وارد کردن موفقیت آمیز اطلاعات لازم که نشان دهنده هویت شما است، می توانید حساب خود را بازیابی کرده و رمز عبور خود را تغییر دهید.

ما در این مورد زیاد نمی مانیم، زیرا برای بسیاری از مردم یک مشکل بسیار دشوارتر وجود ویروس کامپیوتری در سیستم است.

در صورت وجود ویروس در رایانه چه باید کرد؟
  1. اول از همه، با یک برنامه آنتی ویروس کامپیوتر خود را به طور کامل از نظر ویروس بررسی کنید. ما برنامه را توصیه می کنیم Avast https://www.avast.ru/index.
  2. بعد، مسیر را دنبال کنید: کامپیوتر من - درایو C - ویندوز - System32 - درایور - و غیره.
  3. روی دکمه کلیک کنید ساده و انتخاب کنید پاپوک و پویسکا پارامتریک.



  4. به برگه بروید دیدن.



  5. به انتهای لیست بروید و کادر کناری را علامت بزنید نمایش فایل‌ها، پوشه‌ها و درایوهای مخفی... بر روی کلیک کنید اعمال и کلسیم.



    به این ترتیب فایل های سیستم کامپیوتر خود را قابل مشاهده خواهید کرد.


  6. بازگشت به پوشه و غیره و فایل را در آنجا پیدا کنید میزبان. بازش کن این کار را می توان با استفاده از هر ویرایشگر متنی انجام داد.



  7. همه موارد زیر این خط قرمز را حذف کنید.



  8. تغییرات را ذخیره کنید و از Odnoklassniki لذت ببرید.
البته این اتفاق می افتد که ویروسی فایل هاست را تغییر داده است. اگر این فایل به سادگی خالی باشد متوجه این موضوع خواهید شد. در این مورد، یک فایل میزبان تایید شده را دانلود کنید این پیوند را دنبال کنید https://drive.google.com/open?id=0BwFWhconSKDOYlNSVUJVV2g3cTQ و آن را در محلی که باید باشد کپی کنید. موفق باشید.
27 دسامبر 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 16:11
    اینگونه بود که صفحه مادرم را در Odnoklassniki بازیابی کردم. متشکرم!
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:58
    مقاله جالب، بسیار آموزنده، از شما بسیار سپاسگزارم