FreePrograms.me

فناوری Rapid اینتل

Технология Intel Rapid
در حال حاضر، حجم داده های شخصی محرمانه ای که همه بشریت هر روز با آن مواجه می شوند، هر لحظه در حال افزایش است. هر فرد فیلم می بیند، عکس های ارزشمند زیادی می گیرد و اسناد خاصی را مشاهده و ویرایش می کند. و کاملاً هر بخش از این اطلاعات شخصی به یک مجموعه امنیتی قوی و اثبات شده نیاز دارد. اینتل برای این منظور فناوری Intel Rapid را طراحی کرد. شرح

فناوری ایجاد شده سطوح بالاتری از بهره وری، مقیاس و امنیت را فراهم می کند که شرکت های دیگر قبلاً نمی توانستند به آن دست یابند. تعداد درایوهای استفاده شده اهمیتی ندارد، زیرا کیفیتی که امنیت داده های شخصی با آن تضمین می شود در عملکرد کامل و مصرف کم انرژی باقی می ماند. عامل مثبت دیگر این است که حتی با کوچکترین اختلال در درایو حافظه، سیستم همچنان از همه افراد در برابر از دست دادن اطلاعات محافظت می کند. از برنامه هایی که از این فناوری استفاده می کنند می توان به برنامه های مشاهده و ویرایش عکس و فیلم و تعداد زیادی برنامه آفیس اشاره کرد.

Технология Intel Rapid


رابط کاربری Intel Rapid Storage Technology ایجاد و هماهنگی فضای ذخیره سازی شخصی را آسان و بی دردسر می کند. با همکاری فناوری Intel® Rapid Recover، می‌توانید از اطلاعات شخصی فقط با یک درایو خارجی محافظت کنید. اطلاعات شخصی در یک یا چند درایو کمکی به شما این امکان را می دهد که در صورت هرگونه نقض درایوها در برابر از دست دادن اطلاعات یا خرابی پلت فرم محافظت کنید. هنگامی که یک درایو شکست خورده جایگزین می شود، انعطاف پذیری آن در برابر خرابی داده ها به سادگی بازیابی می شود. با ترکیب سه تا هفت درایو در پیکربندی RAID 3، امکان دسترسی همزمان به اطلاعات هر درایو وجود دارد. این پیکربندی پاسخگویی را برای برنامه های کاربردی با منابع فشرده بهبود می بخشد. علاوه بر این، به دلیل تعادل خودکار بار در پلتفرم‌های دارای RAID 1، امکان دستیابی به مزیت افزایش سرعت بارگذاری و خواندن اینتل وجود دارد، فناوری ذخیره‌سازی Rapid برتری را برای مشتریان با یک درایو فراهم می‌کند. از طریق AHCI، بهره وری ماژول های ذخیره سازی بهبود یافته است. علاوه بر این، AHCI عمر باتری را در هنگام کار با استاندارد LPM بهبود می‌بخشد که مصرف انرژی درایو چیپ‌ست و سریال ATA (SATA) را کاهش می‌دهد.

فناوری ذخیره‌سازی سریع Intel® جدیدترین پیشرفت‌های امنیتی، عملکرد و توسعه را در مجموعه‌ای از سیستم‌های محاسبات شخصی دسکتاپ و موبایل معرفی می‌کند. هنگام استفاده از یک یا چند درایو حافظه، مشتریان می توانند از مزایای افزایش بهره وری و کاهش مصرف انرژی بهره مند شوند. هنگام استفاده از بیش از یک دستگاه ذخیره سازی، مشتری این فرصت را دارد که در صورت عدم عملکرد دستگاه ذخیره سازی مورد استفاده، محافظت کمکی در برابر از دست دادن اطلاعات شخصی خریداری کند.
01 نوامبر 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:12
    مقاله جالبی برای توسعه آینده، متشکرم