FreePrograms.me

رفع خطای “BSvcProcessor has stoped working”

Исправление ошибки «Прекращена работа программы BSvcProcessor»
اگر روزی در رایانه خود پیامی با متن "برنامه BSvcProcessor متوقف شده است" مشاهده کردید، عجله نکنید و با صدای بلند فریاد بزنید و وحشت نکنید. اولاً ، سخت افزار رایانه به هیچ وجه در اثر این مشکل آسیب ندیده است و ثانیاً ، خطا را می توان به سادگی "درمان" کرد. اما بیایید در مورد همه چیز به ترتیب صحبت کنیم. علل

اگر پیام خطایی در مورد برنامه BSvcProcessor مشاهده کردید، احتمالاً یکی از این دو برنامه کاربردی را روی رایانه خود نصب کرده اید:
  • نوار بینگ
  • دسکتاپ بینگ

هر دو برنامه محصول مایکروسافت هستند، اما تا کنون در لیست برنامه هایی که با سیستم عامل ویندوز ارائه می شوند به طور پیش فرض قرار نگرفته اند. علاوه بر این، ابزارهای Bing اغلب به عنوان محتوای اضافی برای سایر برنامه ها تبلیغ می شوند، به این معنی که ممکن است حتی ندانید که حداقل یکی از آنها در رایانه شخصی شما وجود دارد.

Исправление ошибки «Прекращена работа программы BSvcProcessor»


برای رفع مشکل BSvcProcessor، باید این ابزارها را پیدا کنید و آنها را حذف کنید. اگر می خواهید آنها را برای استفاده در آینده نگه دارید، به هر حال برنامه ها را حذف کنید و پس از تمیز کردن سیستم، آنها را دوباره نصب کنید، فقط این کار را از طریق انجام دهید. وب سایت رسمی بینگ.

در مورد حذف Utilities Bing، لازم به ذکر است که بهترین راه برای انجام این کار، پاک کردن رجیستری و اسکن کامل برنامه های نصب شده است (سیستم را برای برنامه های ناخواسته و مشکوک بررسی کنید). ابزار به شما کمک می کند تا با این موضوع مقابله کنید CCleaner نرم افزار.



علاوه بر همه اینها داشتن نرم افزار آنتی ویروس باکیفیت به شما آسیبی نمی رساند. تجزیه و تحلیل عمیق سیستم را با یک آنتی ویروس انجام دهید و فایل های مخرب را حذف کنید. علاوه بر این، می توانید از ابزار استفاده کنید AdwCleaner، که قادر به حذف موثر محتوای "ویروسی" است (به معنی برنامه هایی است که بدون اطلاع کاربر نصب شده اند و فقط برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شوند).

مجموع

با رعایت دستورالعمل های بالا می توانید به راحتی از شر خطای پیش آمده خلاص شوید. امیدواریم این دستورالعمل کوتاه به شما در درک نحوه رفع خطای برنامه BSvcProcessor کمک کرده باشد.
15 جولای 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:34
    دوست من این خطا را داشت، من نمی دانم چگونه آن را حل کرد، اما او آن را حل کرد.