FreePrograms.me

اتصال روتر ZyXEL Keenetic Lite III

Подключаем роутер ZyXEL Keenetic Lite III

مدل های بسیار محبوبی وجود دارد روترهای وای فای، و عملاً موارد ناشناخته وجود دارد. اما مهم نیست که چه روتری دارید، زیرا اول از همه باید آن را پیکربندی و وصل کنید. تنها پس از این کار شروع به کار می کند و شما را با تمام لذت های اینترنت بی سیم خوشحال می کند. امروز در مورد روتر ZyXEL Keenetic Lite III، یعنی نحوه اتصال آن و پیکربندی اولیه آن صحبت خواهیم کرد. شایان ذکر است فوراً این مدل از روتر دارای آنتن Wi-Fi بهبود یافته است. آنها دامنه دریافت و ارسال سیگنال را افزایش داده اند.

بیایید از همان ابتدا شروع کنیم. در تصویر زیر پنل پشتی این روتر را مشاهده می کنید. اگر از چپ به راست نگاه کنید، کلید حالت اول است. باید در حالت اصلی رها شود. شما باید یک منبع تغذیه را در کانکتور با عنوان "قدرت" وارد کنید.
Подключаем роутер ZyXEL Keenetic Lite III


سپس باید دکمه کنار کانکتور را فشار دهید. پس از این مراحل، یک نشانگر قدرت باید در جلوی روتر ظاهر شود. در کانکتور"اینترنت"کابل اینترنت خود را وصل کنید. تقریباً بلافاصله، نماد دیگری در پانل جلوی روتر ظاهر می شود که نشان می دهد اینترنت متصل است. خوب، در کانکتورهای دارای کتیبه "شبکه خانگی"(در هر کدام) کابلی را که همراه روتر است وارد می کنیم. سر دیگر را در کانکتور کارت شبکه کامپیوتر قرار می دهیم.

بعد از تمام این مراحل شما نیاز دارید به رابط وب روتر بروید. برای انجام این کار، باز کنید هر مرورگر و آدرس را وارد کنید 192.168.1.1 یا در مورد روتر ما می توانید به آدرس مراجعه کنید my.keenetic.net. در هر صورت صفحه خوش آمد گویی باز می شود. و در اینجا باید راه اندازی سریع یا تنظیم را از طریق پیکربندی وب انتخاب کنید. انتخاب تنظیمات سریع آسان تر است، زیرا در این حالت فقط باید روی دکمه "بعدی" کلیک کنید. و فقط چند بار اطلاعات اینترنت خود را وارد کنید.
در واقع، اینجاست که مرحله اصلی و مهم پایان می یابد - اتصال روتر ZyXEL Keenetic Lite III. همانطور که می بینید، همه چیز بسیار ساده است.
29 آوریل 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:14
    من یک روتر از مدل ناشناخته دارم، خوب، نمی توانم بگویم که محبوب ترین است، بلکه در جهان وجود دارد
  2. ایوان
    6 دسامبر 2023 23:35
    من دقیقا همین روتر رو دارم چطوری کمکم کردی وگرنه داشتم سرم رو میخاروندم که چطوری وصلش کنم.