FreePrograms.me

صدا را در Audacity در فرمت MP3 ذخیره کنید

Сохраняем аудио в программе Audacity в формат MP3

این برنامه به دلیل سادگی و تطبیق پذیری آن مورد علاقه است. حتی با تجربه ترین کاربران نیز نمی توانند در آن کار کنند. ما قبلاً قابلیت ها و اصل عملکرد آن را در وب سایت خود شرح داده ایم. و امروز به شما خواهیم گفت که چگونه ذخیره فایل صوتی و این برنامه با فرمت MP3. شاید کسی سوال بسیار واضحی بپرسد: سختی ذخیره در فرمت MP3 چیست؟ واقعیت این است که وقتی سعی می کنید در Audacity در این قالب ذخیره کنید، به سادگی آن را پیدا نمی کنید، زیرا برای ذخیره در دسترس نیست. اما ناراحت نباش در اینجا می توانید آن را در فرمت MP3 ذخیره کنید و ما به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را انجام دهید.

طبق معمول، Audacity را راه اندازی کنید و فایل مورد نیاز خود را ویرایش کنید. سپس باید به بخش "پرونده"، و سپس " را انتخاب کنیدصادرات".
Сохраняем аудио в программе Audacity в формат MP3


در اینجا در لیست کشویی فقط انتخاب کنید فرمت MP3. پس از چند ثانیه، فایل ویرایش شده با فرمت MP3 در رایانه شما ذخیره می شود.



اما یک تفاوت کوچک وجود دارد. برای ذخیره فایل با فرمت MP3 در این برنامه ابتدا باید کتابخانه Lame را نصب کنید. لینک دانلود آن در انتهای مقاله موجود است. پس از دانلود این کتابخانه باید در پوشه برنامه Audacity قرار گیرد. در مرحله بعد، باید برنامه را مجددا راه اندازی کنید و می توانید فایل های صوتی را با فرمت MP3 ذخیره کنید. اگر فایل های صوتی را با Audacity ویرایش می کنید و می خواهید آنها را با فرمت MP3 ذخیره کنید، از توصیه های ارائه شده در این مقاله استفاده کنید.

کتابخانه Lame را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی دانلود کنید
20 مارس 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. خانم
    2 آوریل 2017 23:59
    با تشکر!!
  2. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:54
    برنامه عالی من همیشه صدا را از طریق این برنامه ذخیره می کنم! 
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:19
    برنامه عالی، صدای خوب در فرمت MP3 می آید