FreePrograms.me

ساخت آنتن خانگی برای تلویزیون

Делаем самодельную антенну для телевизора

محبوب ترین امروز است تلویزیون ماهواره ای. هزینه کم، کیفیت عالی و تعداد زیادی کانال دارد. اما با این وجود، بسیاری از مردم از خدمات تلویزیون آنالوگ استفاده می کنند. این تلویزیون است که سیگنال آن از طریق آنتن تلویزیون معمولی منتقل می شود. این تلویزیون این امر به ویژه در روستاها صادق است. موافقت کنید که اگر 2-3 ماه در سال را در خانه خود می گذرانید، نمی خواهید تلویزیون ماهواره ای را روی آن نصب کنید. بهترین گزینه تلویزیون آنالوگ خواهد بود. علاوه بر این، یک آنتن تلویزیون برای چنین تلویزیونی می تواند به صورت دستی ساخته شود.

ما ساده ترین مسیر را انتخاب می کنیم و به شما نشان می دهیم که چگونه یک آنتن الماسی شکل بسازید. این آنتن بسیار ساده به نظر می رسد، اما سیگنال را به خوبی دریافت می کند. این چیزی است که باید به نظر برسد.
Делаем самодельную антенну для телевизора


الماس برای آنتن را می توان از سیم ضخیم ساخت. هر الماس تقریباً به 180 سانتی متر سیم نیاز دارد. شما باید چنین سیمی را خم کنید تا هر طرف لوزی 45 سانتی متر باشد.

می توانید دو الماس حاصل را با جوش محکم کنید یا از مته استفاده کنید. انجام همه اینها با جوشکاری بسیار راحت تر است. اما اگر آنجا نیست، پس بهتر است محل اتصال الماس ها را صاف کنید و فقط با پیچ و یک صفحه آهنی کوچک آنها را ببندید.

شما باید یک تقویت کننده آنتن را به نوار اتصال متصل کنید، که می تواند از یک آنتن قدیمی پیچ خورده یا در فروشگاه خریداری شود. خوشبختانه ارزان است. برای تمام کردن همه چیز، باید کل آنتن را رنگ کنید. این کار از ورود رطوبت به کنتاکت های آنتن جلوگیری می کند.


چه چیری برای انجام دادن باقی مانده؟ البته کابل تلویزیون را به آمپلی فایر وصل کنید. سپس آنتن را روی یک رایزر مخصوص محکم کنید، که بعداً باید در مکانی مناسب برای شما نصب شود. می توانید خودتان آنتن تلویزیون بسازید. برای انجام این کار به کمی صبر و همان مقدار زمان نیاز دارید.
23 اکتبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. NIKITA2613
    NIKITA2613
    6 دسامبر 2023 11:37
    خیلی خوب، فکر نمی کردم بتوان به این راحتی یک آنتن خانگی ساخت
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 20:02
    معلوم شد آنقدرها هم که تصور می کردم سخت نیست.