FreePrograms.me

چگونه لپ تاپ HP Pavilion Dv6 را جدا کنیم؟

Как разобрать ноутбук HP Pavilion Dv6?

لپ تاپ یک کامپیوتر قابل حمل است که قابلیت های بسیار خوبی دارد. مزیت اصلی لپ تاپ ها قابلیت حمل و جابجایی آنهاست. شما می توانید لپ تاپ خود را هر جایی با خود ببرید. یک لپ تاپ خوب می تواند برای مدت طولانی بدون برق کار کند. در ادامه می توانید تمام مزایا و کیفیت لپ تاپ ها را فهرست کنید، اما ما در مورد فرآیند دیگری مربوط به آنها صحبت خواهیم کرد. این در مورد حق است جداسازی یک مدل لپ تاپ خاص. اصلا چرا لپ تاپ را جدا می کنیم؟ البته این برای پاکسازی آن از گرد و غبار و همچنین جایگزینی خمیر حرارتی ضروری است. اما شایان ذکر است که چنین چیزهایی نیاز به تجربه و تمرین دارند. زیرا حتی اگر دستورالعمل های واضح و قابل فهم را دنبال کنید، می توانید به یک یا آن قسمت از لپ تاپ آسیب بزنید.

امروز در مورد نحوه جداسازی صحیح لپ تاپ HP Pavilion dv6 صحبت خواهیم کرد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که باتری را از لپ تاپ خارج کنید. بنابراین شما آن را بی انرژی خواهید کرد. بعد از این کار تمام پیچ های پشت لپ تاپ یعنی همان جایی که باتری قرار داشت را باز کنید.
Как разобрать ноутбук HP Pavilion Dv6?


پس از این کار به راحتی می توانید سوکت را از پشت لپ تاپ جدا کنید. حالا باید تمام پیچ های باقی مانده در این سمت لپ تاپ را باز کنید. یک نکته مهم را فراموش نکنید: در طول کل جداسازی لپ تاپ، یک دسته پیچ مختلف خواهید داشت. علاوه بر این، همه آنها طول های متفاوتی خواهند داشت. آنها را جداگانه جمع کنید و ترجیحاً هر گروه از پیچ ها را روی یک یا قسمت دیگری از لپ تاپ برچسب بزنید. در همان مرحله درایو DVD را وصل می کنیم.

حالا بریم سراغ رم. کنتاکتی را که در کنار آن قرار دارد خارج می کنیم. برای انجام این کار، آن را به سمت بالا بکشید. در این مرحله می توانید سیم های وای فای را نیز جدا کنید. نحوه انجام تقریبی این کار در تصاویر زیر نشان داده شده است.


بعد، اتصال هارد دیسک را جدا کنید. پس از آن، صفحه کلید را برگردانید. کابل دیگری در زیر صفحه کلید وجود دارد که باید جدا شود.

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که قاب لپ تاپ را جدا کنید. بهتر است این کار را با نوعی جسم پلاستیکی انجام دهید. چیزی شبیه کارت پلاستیکی انجام می شود.

مراحل نشان داده شده در تصویر بالا را دنبال کنید. در عرض چند ثانیه می توانید به راحتی محفظه را جدا کنید. پس از این، 4 مخاطب غیر متصل دیگر را خواهید دید. شما همه آنها را جدا کنید. این کار به سادگی انجام می شود.

در اصل، سخت ترین بخش از قبل پشت سر ماست. در حال حاضر در این مرحله می توانید شروع کنید برای تمیز کردن لپ تاپ. اما همچنان بهتر است تمام اجزای دیگر، یعنی کولر، مادربرد، برد با پایه USB را جدا کنید. برای انجام همه این کارها، باید چند پیچ ​​دیگر را ببندید و کابل های لازم را جدا کنید. پس از انجام این مراحل می توانید لپ تاپ HP Pavilion dv6 خود را به طور کامل تمیز کنید. روند جدا کردن هر لپ تاپ کار بسیار پر زحمتی است. همه اینها نیاز به زمان کافی و توجه کافی دارد. همچنین توصیه می شود در جداسازی چنین تجهیزاتی تجربه داشته باشید.
15 اکتبر 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 19:11
    شما خیلی مطمئن و ساده در مورد آن می نویسید) اما من نمی توانم لپ تاپ را جدا کنم)