FreePrograms.me

ضبط ماکرو - برنامه ای که اقدامات کاربر را به خاطر می آورد

Macro Recorder - программа, запоминающая действия пользователя

به چنین برنامه هایی اتوکلیکر می گویند. ماهیت این برنامه ها چیست؟ به زبان ساده، چنین برنامه هایی اقدامات خاصی را به یاد می آورند، به عنوان مثال، اقدامات ماوس، که کاربر در بازه های زمانی مشخصی را ثبت می کند. امروز ما در مورد خودکار برای ماوس کامپیوتر صحبت خواهیم کرد. برنامه های زیادی از این دست وجود دارد. اصل عملکرد بسیاری از آنها مشابه است. از این رو برنامه بسیار محبوبی را در این زمینه به نام Macro Recorder بررسی خواهیم کرد. با استفاده از این برنامه می توانید ماکروهایی را به میزان قابل توجهی ضبط کنید بهره وری کار را افزایش خواهد دادهنگامی که شما نیاز به انجام همان نوع اقدامات دارید.

Macro Recorder رابط کاربری بسیار واضحی دارد. برای ضبط و سپس پخش اقدامات، کاربر باید حداقل زمان و تلاش خود را صرف کند.

بلافاصله شایان ذکر است که ضبط ماکرو توسط مختصات مکان نما ماوس هدایت می شود. یعنی در هنگام پخش ماکرو ضبط شده در این برنامه لازم است که تمامی برنامه ها، پنجره ها و تب ها در همان محل زمان ضبط باشند.

ضبط ماکرو تنها یک خودکار برای ماوس نیست. با این برنامه می توانید اکشن ها و کیبوردها را ضبط کنید. همچنین می توانید ماکروهای ضبط شده را در رایانه خود ذخیره کنید. در آینده، نمی توانید ماکروهای جدید را ضبط کنید، اما از ماکروهای موجود استفاده کنید. ضبط ماکرو یک اتوکلیکر عالی برای ماوس شماست. این دارای کیفیت عالی و رابط کاربر پسند است و با موفقیت بر روی رایانه هایی با ویندوز نصب شده کار می کند.

ضبط ماکرو را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://static.jitbit.com/MacroRecorderSetup.exe دانلود کنید
07 آگوست 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 13:10
    آیا به درستی متوجه شدم که ضبط کننده ماکرو آنالوگ یک کلیک است؟