FreePrograms.me

کاغذ بامبو 1.14.3

Bamboo Paper یک دفترچه یادداشت ساده و بسیار راحت برای اندروید است که به شما امکان می دهد افکار خود را به صورت دست نویس بنویسید. این برنامه تا حد امکان به نمونه اولیه واقعی خود نزدیک است. می توانید چندین نوت بوک ایجاد کنید، رنگ جلد را انتخاب کنید و با استفاده از انگشت یا قلم خود هر آنچه را که می خواهید در آنجا بنویسید.
در حالی که تقلید چیز واقعی روی صفحه نمایش لمسی بسیار دشوار است، کاغذ بامبو به طرز شگفت انگیزی کار خوبی برای بازسازی حس قلم روی کاغذ انجام می دهد. . در حالت ایده‌آل، کاغذ بامبو باید با تبلت و قلم استفاده شود، اما می‌توانید با انگشتان خود نیز طراحی و نقاشی کنید، اگرچه ممکن است دقت در این مورد ضعیف باشد و قطعاً تجربه مشابهی نیست.

هر رنگی را تنظیم کنید و یک پالت قابل تنظیم از 36 رنگ ایجاد کنید. خلاقیت خود را با استفاده از هر رنگ ممکن نشان دهید. عکس ها را به یادداشت ها یا مجله خود اضافه کنید. تصاویر یا عکس‌ها را به صفحه خود اضافه کنید و در بالا طرح کنید یا بنویسید.  
با ویژگی منحصر به فرد بزرگنمایی ما، می توانید خطوط ظریف را با دست بکشید یا یادداشت های بیشتری را در صفحه قرار دهید. 
ویژگی رایگان Inkspace Plus را در برنامه Bamboo Paper فعال کنید (شناسه Wacom مورد نیاز است) تا به طور خودکار طرح‌ها و یادداشت‌های خود را در همه جا، هر زمان و در همه دستگاه‌ها همگام‌سازی کرده و به آن دسترسی داشته باشید. به راحتی طرح ها و یادداشت های خود را در قالب های مختلف صادر و به اشتراک بگذارید: PSD، SVG و RTF. و همچنین بدون توجه به جایی که هستید، در زمان واقعی روی پروژه ها با دیگران کار کنید. 
از کاغذ بامبو با قلم بامبو استفاده کنید تا بیشترین بهره را از برنامه ببرید. برای یادداشت‌ها و طرح‌های عالی، از قلم‌های نوک ریز حساس به فشار Wacom استفاده کنید: Bamboo Stylus fineline و Bamboo Sketch. 
ترجیح می دهید شروع به طراحی روی کاغذ ساده کنید؟ با استفاده از کاغذ بامبو یا تخته سنگ جدید Wacom، ایده ها را روی کاغذ با قلم بگیرید، سپس همه چیز را به صورت دیجیتالی انتقال دهید و در کاغذ بامبو ویرایش کنید. 

ایجاد یک کتابخانه نوت بوک با خرید یک برنامه نرم افزاری شروع به ساخت کتابخانه نوت بوک خود کنید. هر زمان که بخواهید، نوت بوک های جدید را به کتابخانه خود اضافه کنید. یادداشت ها و نقاشی های خود را بر اساس موضوع و تاریخ مرتب کنید. - ایده های خود را به اشتراک بگذارید صفحات را در فیس بوک یا توییتر منتشر کنید. نوت بوک ها را در Dropbox و Evernote ذخیره کنید.

در ادامه می توانید اپلیکیشن Bamboo Paper نسخه 1.14.3 را دانلود کنید

اگر دلتنگ قلم و کاغذ خوب قدیمی یا یک کتاب طراحی هستید، کاغذ بامبو کار بسیار خوبی برای بازسازی حس روی کاغذ انجام می دهد. صفحه نمایش

04 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید