FreePrograms.me

MorphVOX Pro 5.1.58.24928

MorphVOX مجموعه‌های متنوعی از مبدل‌های صدا را در پایگاه داده خود دارد، بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند شما را شناسایی کند. این فناوری صدای با کیفیت بالا را تضمین می کند.

این برنامه علاوه بر تغییر ساده صدا در برنامه های تلفن IP (Skype، AIM، Yahoo، MSN، GoogleTalk، TeamSpeak و ...)، می تواند از جلوه های صوتی استفاده کند که به محیط پس زمینه شما تنوع می بخشد. به عنوان مثال، از جلوه یک مرکز خرید پر سر و صدا یا ترافیک استفاده کنید - دوستان شما هرگز حدس نمی زنند که در این زمان شما آرام در خانه یا جایی در پارک نشسته اید و از سکوت لذت می برید. 

برای استفاده از قابلیت‌های این برنامه در برنامه‌ها و بازی‌های شخص ثالث، باید «Screaming Bee» را به عنوان دستگاه صدا در تنظیمات صدا انتخاب کنید. به عنوان مثال، برای اسکایپ به شکل زیر خواهد بود: ابزار -> تنظیمات -> تنظیمات صدا -> میکروفون -> فریاد زنبور.

MorphVOX Pro نسخه 5.1.58.24928 را در ادامه دانلود کنید

همانطور که گفته شد این اپلیکیشن برای بازی های آنلاین کاملا بهینه شده است. در بازی های نقش آفرینی می توانید صدایی متناسب با شخصیت خود انتخاب کنید که باعث می شود گیم پلی هیجان انگیزتر، جذاب و خسته کننده تر نباشد. به عنوان مثال، صدای بداخلاق برای یک کوتوله خیانتکار ایده آل است، و غرش رعد و برق برای یک غول قدرتمند ایده آل است.
MorphVOX از پیشرفته ترین الگوریتم های تغییر صدا استفاده می کند و این برنامه را به یکی از بهترین ها در نوع خود تبدیل می کند.

21 مارس 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید