FreePrograms.me

Tixati 3.19

Tixati یک مشتری تورنت قدرتمند است که از پروتکل محبوب بیت تورنت استفاده می کند. این نرم افزار بر اساس اصل همتا به همتا ساخته شده است که می تواند زمان دانلود فایل ها را حتی با سرعت کم اینترنت به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

با این حال، Tixati نه تنها ویژگی های استاندارد موجود در سایر مشتریان تورنت، بلکه تعدادی ویژگی جالب را نیز دارد. توسعه دهندگان امکان پردازش پیوندها را در نظر گرفتند که می تواند هنگام استفاده از یک لینک تورنت ساده به عنوان یک پیوند آهنربایی مفید باشد. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از یک سرور پراکسی، اتصال برقرار کنید، همچنین از پروتکل‌های UPnP و UDP و همچنین دانلود مستقیم اخبار با فرمت RSS استفاده کنید.
Tixati همچنین تنظیم سرعت انتقال داده و طراحی تم بصری را ارائه می دهد و همچنین اطلاعات مفید زیادی در مورد فایل دانلود شده، همتایان و غیره ارائه می دهد. قابلیت نمایش نشانگرهای دانلود به صورت گرافیکی بسیار راحت است که به شما امکان می دهد سرعت انتقال داده را به وضوح نظارت کنید.

Tixati ویژگی‌های مناسبی را ارائه می‌کند و می‌تواند جایگزینی برای محبوب‌ترین کلاینت‌های تورنت باشد و به شما این امکان را می‌دهد که فایل‌ها را بدون پرداخت مالیات به منابع سیستم دانلود کنید.

دانلود Tixati 3.19

علاوه بر ویژگی های استاندارد مشتریان تورنت مشابه، Tixati دارای تعدادی ویژگی جالب است. توسعه دهندگان برای پیاده سازی ابزار پردازش لینک، که در هنگام استفاده از یک لینک تورنت ساده به عنوان آهنربا مهم است، فراهم کرده اند.


09 ژانویه 2024 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. الکسی یامشچیکوف
    9 ژانویه 2024 23:42
    دستورالعمل های ویدئویی به وضوح نشان داده شده است

    همه چیز به وضوح توضیح داده شد، با تشکر از دانلود آن!