FreePrograms.me

دانلود Developer Life Simulator 1.2.1

با یک شبیه ساز منحصر به فرد زندگی توسعه دهنده، خود را در دنیای هیجان انگیز توسعه نرم افزار غرق کنید. داستان غیر خطی، گزینه های سفارشی سازی و گیم پلی تعاملی را کشف کنید.  

Developer Life Simulator یک بازی برای اندروید است که در آن می توانید خود را خالق بازی ها، الگوریتم ها و اپلیکیشن ها احساس کنید. پایان های مختلفی در این شبیه ساز موجود است که تنها به شما و تصمیمات شما بستگی دارد. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه یک هکر، تولید کننده یا توسعه دهنده شوید.

ویژگی های بازی

  • داستانی جالب با پایان های متعدد
  • یک شخصیت به دلخواه خود بسازید
  • آزادی انتخاب و جهان باز.

فرایند بازی

در بازی Developer's Life Simulator به شما آزادی عمل کامل داده می شود. شما می توانید شخصیتی به سلیقه خود بسازید، مهارت ها و توانایی های مختلف او را توسعه دهید، نوع فعالیت و حرفه او را انتخاب کنید. همچنین در آخرین آپدیت، باگ ها حذف شدند و حالا گیم پلی بازی بسیار رنگارنگ تر و جالب تر شده است.

نتیجه

Developer Life Simulator یک بازی برای اندروید است که در آن می توانید احساس یک توسعه دهنده بازی و اپلیکیشن داشته باشید. پایان های مختلفی در این شبیه ساز موجود است که تنها به تصمیمات شما بستگی دارد. بازی را از وب سایت ما دانلود کنید و خودتان آن را امتحان کنید.

 


 

 

دانلود شبیه ساز زندگی توسعه دهنده

برنامه را دانلود کنید شبیه ساز زندگی توسعه دهنده مستقیما از وب سایت ما به سادگی به لینک زیر مراجعه کنید و دستورالعمل ها را برای نصب دنبال کنید. برنامه ما در تمام دستگاه های اندرویدی پشتیبانی می شود.

 

21 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید