FreePrograms.me

CryptoARM 5.4.4.43 را دانلود کنید

CryptoARM یک برنامه جهانی است که برای رمزگذاری و امضای الکترونیکی فایل ها طراحی شده است. هدف اصلی آن تضمین امنیت و حفاظت از اطلاعات ارسال شده از طریق اینترنت، از طریق ایمیل و رسانه های قابل جابجایی، چه در سطح شرکتی و چه در سطح شخصی است.

رابط با توابع

این برنامه دارای یک رابط کاربر پسند است که به شما امکان می دهد عملیات رمزنگاری مختلف مانند رمزگذاری و ایجاد امضای دیجیتال الکترونیکی را انجام دهید. همچنین دارای قابلیت‌های گسترده‌ای برای مدیریت گواهی‌های دیجیتال، فهرست‌های ابطال گواهی، ارائه‌دهندگان رمزارز و سایر عناصر سیستم امنیتی است.

ویژگی های اصلی CryptoARM:

  1. این برنامه به شما امکان می دهد تا داده ها را رمزگذاری کنید تا از محرمانه بودن آن ها در حین انتقال اطمینان حاصل کنید. همچنین به شما امکان رمزگشایی داده های رمزگذاری شده را می دهد.

  2. CryptoARM به شما امکان می دهد امضاهای دیجیتال الکترونیکی ایجاد کنید که یکپارچگی و اصالت اسناد الکترونیکی را تضمین می کند.

  3. این برنامه به شما امکان می دهد صحت و یکپارچگی یک سند را بر اساس امضای دیجیتال الکترونیکی آن تأیید کنید.

  4. CryptoARM توانایی انجام همزمان عملیات رمزگذاری و ایجاد امضای دیجیتال الکترونیکی برای داده های الکترونیکی را فراهم می کند.

  5. این برنامه به شما امکان می دهد همزمان داده های رمزگذاری شده را رمزگشایی کنید و صحت امضای دیجیتال الکترونیکی را تأیید کنید.


همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

13 دسامبر 2023 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آنتون
    8 ژانویه 2024 19:02
    برنامه خوبی بود، سال نو همگی مبارک