FreePrograms.me

دانلود Sony ACID Pro 8.0.5.226

Sony ACID Pro یک ابزار معروف و پایدار برای ایجاد موسیقی است. ویژگی ها و قابلیت های زیادی را برای کار با حلقه های صوتی، MIDI، ضبط و پردازش صدا فراهم می کند. اگر دنباله‌ای با صدای با کیفیت و رابط کاربری آسان می‌خواهید، Sony ACID Pro می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

ویژگی ها و عملکردهای برنامه:

  1. کار با حلقه‌های صوتی: Sony ACID Pro کار با حلقه‌های صوتی را آسان می‌کند و ساخت آهنگ را آسان‌تر می‌کند. شما می توانید عناصر حلقه را به طور مستقل از یکدیگر تغییر دهید بدون اینکه پارامترهای دیگر را تحت تاثیر قرار دهید. این به ایجاد تنظیمات موسیقی جالب و پیچیده کمک می کند.

  2. پشتیبانی از پلاگین های وی اس تی: این برنامه با پلاگین های فرمت وی ​​اس تی سازگار است که به شما امکان می دهد عملکرد آن را گسترش دهید و از ابزارها و افکت های مختلف مجازی استفاده کنید.

  3. MIDI Work: Sony ACID Pro به شما امکان می دهد آهنگ های MIDI را وارد کنید و به شما امکان می دهد با استفاده از سازهای MIDI موسیقی ایجاد و ویرایش کنید.

  4. ضبط صدا: می توانید صدا را از طریق هر ورودی کارت صدا به طور مستقیم در برنامه ضبط کنید. این به شما امکان می دهد سازهای واقعی یا آواز را در آهنگ های خود بگنجانید.

  5. پردازش کلیپ صوتی: Sony ACID Pro ویژگی‌های مختلفی را برای پردازش کلیپ‌های صوتی ارائه می‌کند، از جمله امکان تغییر لحن نمونه‌ها بدون تغییر مدت زمان یا فرمت‌های آنها. این برای نوازندگانی که نیاز به ایجاد و آزمایش سریع ایده دارند مفید است.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

11 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید