FreePrograms.me

دانلود DNS Shop اندروید 2.1

فروشگاه DNS یک تجربه خرید عالی را به کاربران ارائه می دهد. مشتریان دائمی فروشگاه های محصولات الکترونیکی و دیجیتالی مشهور روسیه واقعا خوش شانس هستند. آنها می توانند با دانلود برنامه رایگان APK از این فروشگاه، از تلفن هوشمند خود خرید کنند.

سهام

اکنون تبلیغات و فروشگاه ها در دستگاه تلفن همراه شما در دسترس هستند. فروشگاه DNS یک برنامه رسمی برای مشتریان ارائه می دهد که در آن می توانند از تمام مزایای شبکه الکترونیک روسیه بهره مند شوند. این برنامه یک نسخه موبایلی از وب سایت فروشگاه است و دارای یک مترجم خودکار گوگل است که به شما در غلبه بر مانع زبان هنگام خرید کمک می کند.

دسته ها و فیلترها

در برنامه شما همه پیشنهادات ویژه و همچنین بسیاری از دسته ها و زیر مجموعه های محصول را خواهید یافت. شما می توانید اطلاعات دقیقی در مورد محصولات الکترونیکی و دیجیتال دریافت کنید، نظرات سایر مشتریان را بخوانید و مدل های مختلف را در بین گزینه های موجود مقایسه کنید.

اکنون می توانید از قیمت ها و جزئیات محصول مطلع شوید، مدل های مختلف را مقایسه کنید و مستقیماً از گوشی هوشمند خود سفارش دهید.

به هر طریقی پرداخت کنید

این اپلیکیشن همچنین اطلاعاتی در مورد تمامی فروشگاه هایی که محصولات خود را از طریق اپلیکیشن عرضه می کنند را نشان می دهد. شما قادر خواهید بود سفارشات خود را پیگیری کنید، در مورد فرصت های وام دهی اطلاعات کسب کنید، کاتالوگ کامل محصولات را مشاهده کنید و از یک سیستم فیلتر مناسب برای یافتن محصولات مورد نیاز خود استفاده کنید. و مهمتر از همه، شما می توانید هزینه خرید خود را به روش های مختلف و راحت پرداخت کنید.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

10 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید