FreePrograms.me

چگونه می توانید از یک کامپیوتر رومیزی قدیمی برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده کنید؟

اگر با ماینینگ می توانید سود زیادی از خود کسب کنید کامپیوتر قدیمی، سپس می توانید آن را انجام دهید. اگرچه استخراج ارزهای دیجیتال به طور فزاینده ای دشوار می شود، اما هنوز راه هایی برای استخراج برخی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده مانند XMR و CFX در دسکتاپ یا لپ تاپ قدیمی وجود دارد. همچنین می توانید Ethereum Classic یا ERGO را استخراج کنید.  

استخراج کریپتو در GPU چیست؟

استخراج GPU استفاده از واحدهای پردازش گرافیکی برای اعتبارسنجی تراکنش های الکترونیکی روی یک بلاک چین با حل مسائل پیچیده ریاضی است. به طور معمول، سکه های دیجیتال باید بر روی یک معماری بلاک چین توسعه داده شوند که به استخراج اثبات کار (PoW) اجازه می دهد تا استخراج شوند. RVN و ETH نمونه هایی از برخی ارزهای رمزپایه محبوب هستند.



استخراج با لپ تاپ

استخراج بر روی لپ‌تاپ می‌تواند کمی مشکل باشد، عمدتاً به این دلیل که کارت‌های گرافیکی نصب‌شده در آن‌ها بسیار کمتر از کارت‌های گرافیکی در رایانه هستند. برای استخراج بر روی لپ تاپ، تنها به یک کارت گرافیک با حداقل 6 گیگابایت رم نیاز دارید. در طول سه سال گذشته لپ تاپ های زیادی با پردازنده گرافیکی 6 گیگابایتی در بازار ظاهر شده اند. Lenovo Legion را با NVIDIA GeForce RTX 2060 Mobile یا Dell G5-5590 با NVIDIA GeForce RTX 2060 فکر کنید.

Добыча криптовалюты с помощью ПК

استخراج بر روی کامپیوتر رومیزی

تا زمانی که کارت گرافیکی با رم 6 گیگابایتی داشته باشید، می توانید روی رایانه رومیزی استخراج کنید. یکی از پرکاربردترین کارت های ماینینگ AMD RX 480 8GB است که می تواند نیازهای ماینینگ شما را با قیمت پایین برآورده کند.

برخی استدلال می کنند که رایانه های شخصی برای ماینینگ مناسب نیستند زیرا کارت گرافیک و سایر قطعات خراب می شود، گارانتی باطل می شود و غیره. با این حال، ماینینگ روی رایانه شخصی با ماینینگ روی پلتفرم تفاوتی ندارد. 


 
پردازنده، کارت گرافیک، سیستم عامل و مادربرد برای هر دو یکسان است. ماینرها 6 تا 8 یا حتی بیشتر کارت گرافیک را در یک دستگاه نصب می کنند (برخلاف یک کارت گرافیک در رایانه های شخصی سنتی) و قاب را باز می گذارند و گاهی اوقات چندین کارت گرافیک دیگر اضافه می کنند. همه کارت‌های گرافیک دارای گارانتی دو ساله هستند که سازنده نمی‌تواند آن را باطل کند اگر از GPU خود برای ماینینگ استفاده کنید نه برای ماینینگ. بازی ها.

دریافت آدرس کیف پول ارز دیجیتال

ابتدا باید یک کیف پول رمزنگاری بسازید. کیف پول های رمزنگاری دقیقاً جایی نیستند که سکه های خود را ذخیره می کنید. آنها کلید خصوصی شما را ذخیره می کنند، که رمز عبور استفاده شده برای دسترسی به رمزگذاری است. اگر کیف پول خود را گم کنید، تمام دسترسی به توکن های خود را از دست خواهید داد. برای شروع استخراج اتریوم کلاسیک یا ERGO و دریافت جوایز خود پس از رسیدن به سقف پرداخت، به یک کیف پول رمزنگاری نیاز دارید.

استخراج را شروع کنید

پس از دریافت آدرس، می توانید استفاده کنید ماینرهای تایید شده، جایی که می توانید استخراج ارزهای دیجیتال را شروع کنید. به خاطر داشته باشید که این سایت‌ها ممکن است در ابتدا پیچیده و ترسناک به نظر برسند، اما دستورالعمل‌های موجود در سایت را دنبال کنید و در کمترین زمان ممکن است ارزهای دیجیتال را در رایانه قدیمی خود استخراج کنید.

نتیجه

در حال حاضر، Woolypooly مکانی امن برای استخراج ارزهای دیجیتال به نظر می رسد، اما مهم است که بازار را زیر نظر داشته باشید. در نتیجه رویدادهای اخیر جهانی، قیمت‌های خدمات افزایش یافته و ارزش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان کاهش یافته است. 

حتی با وجود سکه‌های کم‌اهمیت‌تر مانند ERGO، ارزهای دیجیتال هنوز بسیار نوسان دارند و میزان درآمد شما بسیار کمتر غیرقابل پیش‌بینی است. شما می توانید از رایانه قدیمی خود برای استخراج ارزهای دیجیتال استفاده کنید، اما قبل از انجام این کار، باید مقداری تجزیه و تحلیل قیمت انجام دهید تا ببینید آیا تمام مصرف انرژی و فرسودگی رایانه شما ارزش آن را دارد یا خیر. اگر در منطقه ای با نرخ برق ارزان زندگی می کنید، توصیه می کنیم آن را امتحان کنید. 

22 جولای 2022 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 15:55
    من رفتم یک کامپیوتر قدیمی برای استخراج ارزهای دیجیتال تهیه کنم
  2. لاله
    لاله
    5 دسامبر 2023 22:24
    من فقط یک کامپیوتر قدیمی در گوشه ای دارم که گرد و غبار را جمع می کند، هیچ کس از آن استفاده نمی کند.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 12:46
    به نظر من او سریعتر از گرفتن چیزی سیگار می کشید، اما مقاله در نوع خود جالب است
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 21:12
    ایده جالبی بود، من آن را دوست داشتم، با تشکر از مقاله