FreePrograms.me

Ardunio IDE: نصب و راه اندازی محیط توسعه

Ardunio IDE: установка и настройка среды разработки
Ardunio IDE یک پلت فرم محاسباتی سخت افزاری است که از یک کلاینت و یک برد ویژه تشکیل شده است. برای کار با دستگاه های اتوماتیک و در رباتیک استفاده می شود. اگر صاحب چنین بردی می شوید، اما نمی دانید که چگونه Ardunio IDE را نصب کنید، در اینجا تمام مراحلی را که برای رسیدن به این هدف نیاز دارید به تفصیل شرح خواهیم داد. نصب
Ardunio IDE را می توانید از وب سایت رسمی Ardunio دانلود کنید این لینک. نسخه رسمی برنامه برای پول توزیع می شود. می‌توانید نسخه رایگان آن را در اینترنت جستجو کنید، اما ما عملکرد یا وجود ویروس‌ها را تضمین نمی‌کنیم.

پس از دانلود محیط آردونیو، نصب کننده را اجرا کرده و دستورالعمل های آن را دنبال کنید.

اتصال برد Ardunio UNO به کامپیوتر
بنابراین، محیط توسعه Ardunio IDE با موفقیت نصب شده است، اما برای کار با آن باید برد Ardunio UNO را به کامپیوتر متصل کنیم.
برد Ardunio از طریق USB به کامپیوتر متصل می شود، پس از آن دو LED باید روشن شوند:
  • چراغ دیویدی ON، که نشان می دهد که برد در حالت فعال است.
  • چراغ دیویدی L، که گزارش می دهد که برد در حال دریافت برق است و خود میکروکنترلر آردونیو شروع به اجرای برنامه پیش فرض چشمک زن LED کرده است.

Ardunio IDE: установка и настройка среды разработки


در مرحله بعد، باید دریابید که کدام پورت COM به Ardunio UNO اختصاص داده شده است. برای انجام این کار، باز کنید مدیریت دستگاه و تب را باز کنید پورت ها (COM و LPT). اگر می بینید که برگه یک مورد دارد Ardunio ONE، جایی که شماره پورت در بازوها نمایش داده می شود، این بدان معنی است که همه چیز موفقیت آمیز بوده است.



این شماره پورت را به خاطر بسپارید، زیرا بعداً واقعاً به آن نیاز خواهید داشت.

مشکلات شناخته شده
  • اگر پس از اتصال برد در زبانه پورت ها (COM و LPT) اگر هیچ دستگاهی ظاهر نشد، ممکن است کابل USB معیوب را نشان دهد. سعی کنید کابل USB را تعویض کنید. اگر کابل USB و کانکتور کار می کند، این فقط می تواند نشان دهنده نقص خود برد Ardunio باشد.
  • اگر در برگه پورت ها (COM و LPT) به جای نام مورد نظر، کتیبه نمایش داده می شود دستگاه ناشناس، سپس باید درایورهای برد را دانلود کنید. این میتواند بصورت زیر انجام شود:

    1. برد را از کامپیوتر جدا کنید.
    2. کلیک کنید دستگاه ناشناس راست کلیک کنید از کجا خواص انتخاب کنید راننده - بروز - Vypolnit poisk drayrov و etom کامپیوتر.
    3. علامت تیک را در کنار آن قرار دهید از جمله زیر پوشه ها و درایورها را با توجه به بیتی بودن سیستم عامل خود جستجو کنید:
      • برای ویندوز 32 بیتی: C:\Program Files\Arduino\drivers;
      • برای ویندوز 64 بیتی: C:\Program Files (x86)\Arduino\drivers.



راه اندازی Ardunio IDE برای کار با برد Ardunio UNO

پس از اتصال و راه اندازی Ardunio UNO باید به تنظیمات خود محیط توسعه برای کار با این برد بروید.

برای انجام این کار، Ardunio IDE را باز کنید و مسیر زیر را دنبال کنید: سرویس - درگاه سریالدر آن پورتی که به برد خود اختصاص داده شده را انتخاب کنید (به بالا نگاه کن).



پس از انتخاب پورت، Ardunio IDE متوجه خواهد شد که چیزی به این پورت متصل است و باید با آن "چیزی" کار شود.

مرحله مهم در تنظیمات Ardunio IDE و Ardunio UNO تنظیم دستورالعمل هایی است که به شما می گوید باید با کدام برد کار کنید. برای انجام این کار، به تب بروید سرویسبا - پرداخت و انتخاب کنید Ardunio ONE. مجموع
نصب و پیکربندی محیط توسعه Ardunio یک کار پر زحمت است که نیاز به دقت زیادی دارد. اگر در طول فرآیند با خطا مواجه شدید، پس کار اشتباهی انجام داده اید و کل فرآیند راه اندازی Ardunio IDE باید دوباره بررسی شود. در این مقاله سعی کردیم تا حد امکان به وضوح روند نصب این محیط را به در دسترس ترین زبان شرح دهیم، اما اگر واقعاً تصمیم به کار در این زمینه دارید، باید مقالات فنی زیادی را مطالعه کنید تا کار شما با Ardunio IDE با کیفیت و سازنده باشد. از لینک دانلود کنید https://www.arduino.cc/en/Main/Donate
04 مارس 2017 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 21:27
    همه چیز بسیار ساده و آسان است! متشکرم! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:47
    برای اینکه این برنامه کار کند، باید یک برد اضافی به رایانه خود وصل کنید که همه آن را ندارند.