FreePrograms.me

چگونه از ابزار AIDA64 استفاده کنیم؟

Как пользоваться утилитой AIDA64?

چگونه تمام مشخصات کامپیوتر خود را کنترل کنیم؟ انجام این کار با چشم غیر مسلح بسیار دشوار است. بله، و این نیاز به تجربه مناسب دارد. اما شما می توانید راه کاملا متفاوتی را طی کنید. برنامه های خاصی وجود دارد که به ارزیابی وضعیت فعلی کل رایانه به عنوان یک کل و هر یک از اجزای جداگانه آن کمک می کند. یکی از این برنامه ها AIDA است. ما قبلاً این برنامه را در وب سایت خود توضیح داده ایم. امروز اصول استفاده از این برنامه را به شما خواهیم گفت. لینک دانلود این برنامه را در انتهای مقاله خواهید دید.

وظیفه اصلی این ابزار بررسی پایداری عملکرد و عملکرد کامپیوتر شما. و برای انجام این بررسی، باید چند مرحله ساده و بدون عارضه را انجام دهید. برای شروع، ما به سادگی آن را نصب می کنیم و سپس خود برنامه را اجرا می کنیم. در پنجره برنامه انتخاب کنید "سرویس"و"تست پایداری".
Как пользоваться утилитой AIDA64?


بالا نشان خواهد داد نمودارهای دمای جزء کامپیوتر. برای وضوح، می توانید کادرهای اجزای مورد علاقه خود را علامت بزنید. در پایین اطلاعاتی در مورد بار پردازنده وجود دارد. همچنین اطلاعاتی در مورد حالت پرش ساعت وجود خواهد داشت.

کار بعدی چیه؟ در واقع، همه چیز بسیار ساده است. می توانید کادرهای مورد علاقه خود را علامت بزنید و سپس به سادگی روی " کلیک کنیدآغاز"زمان آزمون را خودتان انتخاب می کنید. می توانید مدت زمان های مختلفی را تعیین کنید، اما اغلب 15-30 دقیقه کافی است.

در طول آزمایش، موارد زیر ممکن است رخ دهد: خطاها ظاهر می شوند، آزمایش به خودی خود متوقف می شود یا حتی صفحه آبی مرگ ظاهر می شود. این نشان می دهد که رایانه شما دارای مشکلاتی است و نیاز به تعمیر فوری دارد. اگر تست بدون چنین خطاهایی انجام شود، کامپیوتر مشکل خاصی ندارد و نتایج را می توان در گزارش پیدا کرد. ما به شما گفتیم که چگونه با استفاده از ابزار AIDA پایداری سیستم خود را آزمایش کنید. این هدف اصلی این برنامه است و هر کاربری می تواند این تست را انجام دهد.

AIDA64 را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.aida64.ru/download دانلود کنید
17 مه 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:54
    جالب است، من فقط می خواستم اجزای خود را ببینم و نظارت کنم، در طول بازی چه اتفاقی برای آنها می افتد، این ابزار به من در این امر کمک می کند